Menu

poniedziałek, 15 grudnia 2014

Przegląd serwera - Turcja

Hej!

 Przepraszam Was za moje zaniedbanie ale miałam dziś ważny test i wystawianie ocen... No dobra! Dziś przegląd Turcji! Zapraszam. 

Osobą pierwszą w rankingu jest chłopak, co jest trochę dziwne. 

Pokój:


Zwyczajny ale fajny. 

Look:


Nazwa: F♥r tipszime ♥ 
Liczba love it: 280

Artbook: 



Turcja, według mnie, dorównuje nam. Bardzo fajny kraj.... 

O czym chcecie następny post? 

Pozdrawiam, 
Ola,
Bekka I love,
Aleksa/Sisi. 


12 komentarzy:

  1. Wielka brytania ^^

    Klaudia_17

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny post :) Następny to może być ocena tematów na forum. Pozdro :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No nie wiem .. . Może przegląd forum ? Taka luźna propozycja.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny nawet był dziś post !!!! Pozdrawiam !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna seria, ale mam jedna uwage. Moze opisz troszke bardziej szczeguowo np. Ten look Napisz czy ci sie podoba i wogole tak samo z pokojem. Super notka, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok, thx za radę. Ten post trochę zrobiłam z pośpiechu, przyznaję :/

      Usuń
  6. Porada : Odejdz z BLOGA ! Pa
    Piszesz beznadzije posttyyy !

    Pa
    RSF

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)