Menu

sobota, 13 grudnia 2014

Przegląd serwera - Australia

Cześć!

 Postanowiłam zrobić drugą część "Przegląd serwera". Jednak na początku zwrócę się do Juls:

 Nie zabrałam Ci "Hot or Not". Możesz ją prowadzić tak jak chcesz. Po prostu wczoraj czytelnicy mnie poprosili o to, abym zrobiła opisy look'ów. Nawet nie myślałam o tym, aby zabrać Ci serię!

 Dziś zajmiemy się Australią. Może codziennie będę robiła tego typu post a Wy wybieracie kraj?

 Pierwszą osobą w rankingu jest purpleswagger. Ma ona 43 level. Oto jej profil:



 Pokój, który ma najwięcej wyświetleń jest ładniejszy niż ten, który jest najlepszy w Zelandii:



Najlepszy look:
 Jest fajny, jednakże zwyczajny.

Tytuł: "I wish I was u"
Liczba Love It: 3,555

Najlepszy Artbook:


Tytuł: :"greets everyday"
Liczba Love It: 3,000
 Australia ma słabo rozwinięte MSP.

Jakie życzenie na następny post?

Do następnego posta!

Ola,
Bekka I love,
Aleksa/Sisi.

15 komentarzy:

  1. Rozumiem, poprostu tak to odebrałam (: Post świetny ~Juls, Agnes331

    OdpowiedzUsuń
  2. Olu... np. Francja lub Włochy

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post. Czekam na więcej takich :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Proszę o opis Turcji, dość ciekawy serwer z wyznawcami innej religii.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie piszesz lepsze posty niż Agnes. Sory Agnes, ale jej posty są ciekawsze. Mam nadzieję, że nie przejmiesz się tym ;). Masz również nawet ciekawe posty.
    wiolunia10x \ Julie♥
    Ps. Jestem odważna i nie piszę z anonimka xD.

    OdpowiedzUsuń
  6. A kraj to może... Duńskie MSP by było ciekawe.

    OdpowiedzUsuń
  7. Może ukraińskie msp?


    Serdecznie pozdrawiam piesek412 ps. masz fajne posty!

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny pościk ^^

    Może w następnym Wielka Brytania?

    ~Klaudia_17

    OdpowiedzUsuń
  9. nastepny post mozesz zobić o niemczech ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ok. Sami wybieracie temat posta. Nie rozumiem trochę ~ Juls, Agnes331

    OdpowiedzUsuń
  11. Następny post może Turcji?

    OdpowiedzUsuń
  12. Może... Turcja
    ~vietnam

    OdpowiedzUsuń
  13. Francja albo Niemcy :-) UWIEELBIAM CIĘ. Na msp jestem. Paulina:) ;**

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)