Menu

wtorek, 16 grudnia 2014

Przegląd forum

Hej!

 To jest mój przedostatni post na tym blogu, ale pożegnanie kiedy indziej.

Dziś, na Wasze życzenie, zrobię przegląd forum. Będzie cztery wątki. Zapraszam!

Kawiarnia to jeszcze... ale żeby SZPITAL? Nie mają się ludzie czym zajmować tylko bawić się w szpital. No ciekawe, ciekawe...1/5


A Ty denerwujesz pół miliona ludzisków. Na prawdę, przez takie notki zapychają ludzie forum. 0/5 Da się? 


Sama prawda... 4/5



 Och, zaraz Ci powiem! 1/5 


Tak właśnie ludzie zaśmiecają nasze forum.

Pożegnanie. 

 Dziękuję Wam za wspaniały tydzień. Dziękuję NAT za to, że dałaś mi szansę na pisaniu na tym blogu. Z ciekawością oczekuję Twoich postów. Wam dziękuję za pomysły oraz za to, że czytaliście moje posty. Dziękuję i za wszelkie niedogodności serdecznie przepraszam! 

Pozdrawiam i życzę wesołych świąt,
Ola,
Bekka I love,
Aleksa/Sisi



9 komentarzy:

  1. Fajny post. Niektórzy piszą takie głupoty na forum ;-;

    ~Klaudia_17

    OdpowiedzUsuń
  2. Post ok. Ciekawe kiedy druga redaktorka raczy coś napisać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, że Nat już wraca, ale jednocześnie jest mi przykro, że odchodzisz! Piszesz świetne posty! Masz możE swojego bloga? Chętnie bym weszła..Pozdrawiam i pa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. emily-mccline-i-msp.blogspot.com
      msp-oczami-juli1964
      msp-wg-aniuli2016

      :) Pozdrawiam

      Usuń
  4. Fajny post. Na moim blogu też mam takie i już będzie 3-cia część w piatek.
    Sorki za blendy
    ~Haczi

    OdpowiedzUsuń
  5. Hah,ale przypadek,ja też dzis robilam przegląd forum,ale postu nie kopiowałam. Ogolnie to bardzo podobaly mi sie twoje posty,byly bardzo ciekawe i ineteresujace c:
    Pozdrawiam
    ~Marcia

    OdpowiedzUsuń
  6. Hehe :p ten ostatni widziałam .. Jakie były komy XD

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)