Menu

sobota, 13 grudnia 2014

Przeczytaj.

Cześć.  Tutaj Jula. Na początek chciałam powiedzieć,  iż nie rozumiem.. Sami wybieracie temat posta a potem mówicie, że piszę nudno. Nie jestem zła,  jestem pogubiona. Czemu piszę jeden post dziennie?  Pewnie osoby jie lubiące mnie powiedzą ,, Po co ty się zgłaszałaś na redaktora jeśli piszesz mało?! ;_; " Otóż nie myślałam, że dostane się,  było o wiele więcej interesujących zgłoszeń.  Byłam bez szans, tak mi się wydawało. Wracając do tego czemu nie piszę 2 postów... Mam problemy, nie z nauką. Mam problemy zdrowotne. Codziennie gdzieś jeżdżę, brak mi tego co miałam kiedyś. Myślałam, iż będziecie zadowoleni z postów.  Przecież pisze też Bekka. Ja nie lubie dzielić jednego tematu na 3 posty. Wole napisać jeden i taki z którego jestem zadowolona. Jeśli tak bardzo chcecie tych 2 postów ode mnie to proszę.  Dzisiaj napisze 2 posty dotyczące waszych teledysków msp i dam recenzje msp na telefon. Fajnie? Myślę, że tak. Zaczynam pisać najpierw recenzje msp na telefon a potem zajrzę na yt. Miłego czytania.
Pozdrawiam,  Juls
Agnes331

9 komentarzy:

  1. Wydawało mi się ze redaktorzy nie mieli pisać minek typu: XD , :( , :) , :-: :_: ;-; ;_; ....
    No cóż




    Pozdrawiam Darsik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodziło chyba o to, żeby nie nadużywać.
      ~ Kara.

      Usuń
  2. Ja przytoczyłam wypowiedz. Na mówiła by nie nadużywać ~ Juls, Agnes331 Dziś niestety postów nie dam rady napisać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jezu... nie przjmuj sie. Rob jak uwazasz i jak chcesz. Posty sa super i widac ze obie sie staracie ! Co do "emotikon" uzyla tylko 1 z tg co widzialam i to w cytacie... no nic. Przepraszam za bledy jestem na tel / Pozdrawiam cieplo Dih :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie przejmuj się! Jesteś genialna i nic tego nie zmieni :*

    -biscuit2002

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie martw się. Są osoby ( w tym ja ) którym się Twoje posty podobają więc wiesz :) Moim zadaniem są ciekawe. Pamiętaj, że jak się Tobie podobają to znaczy, że są fajne. Nie martw się innymi, bo tak krytykuja a sami by pewnie lepiej nie napisali :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie się podobają Twoje Posty! Nie przejmuj się innymi! Oni sami fajnie nie napiszą, ale innych skrytykują. Nawet jeżeli wszystkim się odechciało czytać Twych postów, to ja zostanę.

    Z gorącymi pozdrowieniami - RobieFajneFilmiki

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)