Menu

środa, 17 grudnia 2014

Pożegnanie.

Witam. Eh.. Wasza " szanowna druga redaktorka " chciała się z Wami pożegnać.  Miło mi było,  lecz bardzo dużo osób było do mnie srogo nastawionych. Nie martwcie się,  pisać już nie będę, bowiem moje posty są denne. Oliwia G, ciekawe czy ty byś pisała codziennie,  nie wiem jak ty ale ja nie chodzę do 2 klasy. Nie mam jakiejś różowej krainy przed oczami, ma "nieograniczoną ilość wolnego czasu ". Przypominam Ci, iż jest tydzień. Dopiero za 2 dni zaczyna się lenistwo,  a potem trudny powrót do normalnego życia.  Co do kolejnego tematu ,, Zaktualizuj posta o msp, bo jest nowa wersja,  a ty masz ze 100 lat. Zresztą sama tyle masz ". Aha. Bardzo mi miło,  nie wiecie ile musiałam robić tego posta. Nie rozczulam się nad sobą bo to jest żenujące.  Poprostu nie będę miała pretensji do Nat, jak wiecie odchodzi. Dla mnie może i to lepiej, odpocznie. Przykro mi, piszę tu tylko tydzień,  co dopiero dwa lata. Nie jestem jakimś nołlajfem, Nat zresztą też. Wiem co ona czuje, jest tu wiele wspaniałych osób na blogu. Śmiało mogę powiedzieć ,, Dziękuję Ci ♥ " osobom, które czytają ten post. Pisać u Was to wielki obowiązek,  nie myślałam nawet i teraz wiem... Potrzebujecie czytać,  bardzo dużo czytać. Rozumiem osoby które mnie nie lubią.  Macie prawo :) Ostatnio słowa przeznacze na pożegnanie.  Życzę miłych, pogodnych i przytulnych świat spędzonych w gronie najbliższych.  By te święta nie były takie jak zwykle, niech one będą magiczne. Życzę też miłego oczekiwania pierwszej gwiazdy oraz wykwintnych dań. Prezenty to chyba powinnam powiedzieć na końcu,  no chyba nie o to chodzi w Boże Narodzenie,  prawda?
Pozdrawiam po raz ostatni, Juls
Agnes331

Ps. Mój blog: 

Karmelkowe-msp.bIogspot.com

11 komentarzy:

  1. Pa <3 Wiem co to znaczy nie mieć czasu,bo sama chodzę do gimbazy. Ale teraz choruje . Pozdro

    OdpowiedzUsuń
  2. Miło było czytać twoje posty :c Będę czytać twojego bloga.

    ~Klaudia_17

    OdpowiedzUsuń
  3. Według mnie pisałas super posty. Rozumiem cię że nie miałas czasu. :)
    Teraz do Nat candelaria znowu odgapia Twojego bloga.
    Pozdrawiam,
    madziunia1810

    OdpowiedzUsuń
  4. Szanowna redaktorka, przykro mi, że mnie źle zrozumiałaś. Przepraszam, pozdrawiam. Jednak nie pisałaś postów, a powinnaś pisać 2 posty w dniu.Od początku się do tych zasad nie stosowałaś. Ale nie ma sprawy, nic się nie stało

    OdpowiedzUsuń
  5. Również życzę Ci Wesołych i Spokojnych Świąt. :)
    Twoje posty mi się podobały i z chęcią odwiedzę Twojego bloga.

    Pozdrawiam,
    Kara.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestes wspaniala.Twoje posty to cos niezwyklego.Opisywalas bardzo ciekawe rzeczy.Bedzie mi bardzo smutno i pusto bez Ciebie.Moze niektorzy Cie nie lubia ,ale nie mozesz sie nimi przejmowac.

    Pozdro
    ~Natka
    Na msp patusia 1414

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za życzenia.Twoje posty były extra! Mówię to z całego serca.Wszystkim redaktorom i właścicielce tego bloga życzę wesołych świąt. ~Emi Caffe

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgadzam się. Pisanie na blogu dziennie kilka postów jest ogromnie trudne. Poza tym ci, którzy hejtują, niby doradzają co i jak chociaż to i tak boli i wkurza niech sami spróbują. Jestem pewna, że 90 % z nich nie potrafiłoby napisać posta na Twoim poziomie, a co dopiero lepszego, takiego jak wcześniej "doradzali". Tym bardziej podziwiam Nat, że daje radę :).
    ~Nataliaa =)
    Ps. Wpadnę od czasu do czasu na Twojego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  9. jestes nie dobra bo odchodzisz
    ja cie lubie
    (sorry phon)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie przejmuj się! Szczerze? Osoby które chcą kilka postów dziennie, po prostu nie wiedzą co to jest nauka. Najczęściej bywają to (jak już wspomniałaś) 2 klasy. Przykro mi mega, że odchodzisz. Nie przejmuj się uwagami innych, którzy tak czy inaczej na pewno, lepiej by nie napisali! Z chęcią będę wchodzić na Twojego Bloga i czytać posty które tam się będą pojawiały :) Ja na Twoim miejscu słuchałabym się osób które mają zdany profesjonalizm w prowadzeniu Bloga. Np. XxPorshiaxX, a nie dzieci które nic o tym nie wiedzą.
    Życzę CI pogodnych, miłch i sympatycznych Świąt w gronie najbliższych, pozdrawiam Cię, oraz osoby które lubią Twoje posty i naszą ukochaną Nat.
    WESOŁYCH ŚWIĄT
    NA MSP: RobieFajneFilmiki
    P.S Jestem fanką Twoją i Nat.

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)