Menu

poniedziałek, 29 grudnia 2014

POLECANE FILMY!

Cześć!
Przepraszam, że post dopiero teraz, ale kompletnie zapomniałam, że miałam napisać je później. Miałam już chyba tydzień temu zareklamować filmy mojego znajomego Jeremy 8), lecz po prostu zapomniałam. Dziś jednak to zrobię, bo obiecałam pomóc.
Jeremy, czyli Oskar potrzebuje pomocy w levelu. Musi wbić 25 level w dość (chyba) krótkim czasie, bo ma zakład, a ten kto wygra musi kupić tej drugiej osobie VIP!
Będę wdzięczna jeśli zdecydujecie się mu pomóc!


Od razu mówię, że Jeremy 8) nie jest moim kontem.
Dlaczego to mówię?
Ponieważ dostawałam pewne pytania na asku, że to pewnie moje konto.
Po co mi konto chłopaka?
Po co mi na Nim by był VIP i dużo pracy?
Mam tylko jedno konto, no w sumie dwa Annabelle i Porshię, ale na Porshii już nie gram!
Nie oddaję Porshii, bo też dostawałam takie pytania.
Nie wchodzę już na to konto kilka tygodni (czy coś takiego), może dziś wejdę, by zmienić opis, że po prostu tam nie gram.
No, a więc za wszelką pomoc dziękuję!

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

5 komentarzy:

  1. AnnabelIe napisz o tym jak kupic ubrania dla chłopaków na msp. Ja mniej więcej umiem ! ;)
    ~liwia0402

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jezu... Fajnie. I modzi zlikwidują ostatni trick na msp bo pół świata będzie to robić ((((:

      Usuń
    2. Yosaine kiedy napiszesz coś na blogu ? C;

      Usuń
  2. Mam go w znaj :3

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)