Menu

piątek, 12 grudnia 2014

Opisy look'ów użytkowników - Jula5341 i Lyod II

Hej!

 W tym poście wykorzystam Wasz pomysł. Opiszę look'i dwóch użytkowniczek a mianowicie Jula5341 oraz Lyod II. Również pokażę jakie rzeczy zostały wykorzystane do tego look'u. Zapraszam! (będę pokazywała look'i na przemiennie)

Jula5341 Look pt. " Mój 29 look ;3 "Elf""


 Nie wiem jakich słów użyć, aby opisać to cudo! Przepiękny look! Wszystko ze sobą jest zgrane a poza tym chętnie kupiłabym ten look jednakże muszę mieć zgodę. Skład:


Poskreślałam te rzeczy, które nie trzeba mieć.

Lyod II Look pt. "History damaged friendship"


 Dobrze dobrane kolory. Podobają mi się włosy które pięknie wyglądają z bluzką. Naprawdę, Lyod się postarała ponieważ trudno stworzyć fajny i dobrze zgrany kolorystycznie look.



Jula5341 Look pt. "Mój 26 look "Ciasteczka""


 Wiecie co mi się najbardziej w tym look'u podoba? Wszystko! Look jest dobrze zgrany oraz ma prześliczne kolory.


Lyod II Look pt. " Ann"


 Jak w przypadku pierwszego look'a, super dobrany kolorystycznie. Poza tym, pasuje do wszystkich MovieStar które lubią fioletowy oraz dziewczęce look'i.





 To już koniec. Pewnie nie chodziło Wam o takie coś i na pewno będziecie źli, za co bardzo przepraszam! Dziś o czym chcecie jeszcze post? Piszcie!

Do następnego posta!♥

Ola,
Bekka I love,
Sisi, Aleksa.

8 komentarzy:

  1. Mi się ten post nawet podobał , możesz robić takich więcej :)
    ~maika8

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na kolejne posty :) Masz talent! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej C: Opiszesz mój look pt. ''Śnieżna Dama♥'' ? Na MSP jestem Emi Caffe. Dziękuję za wysłuchanie! ~ Emi Caffe #Emka

    OdpowiedzUsuń
  4. Hm... Chcialam zrobić hot or not, ale jeśli już ty się zajełaś to trudno... ~ Juls, Agnes331

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tylko to opisywałam. Nie stawiałam hot czy not.

      Usuń
  5. Super piszesz!
    . ~ pozdrawiam Wilnilia

    OdpowiedzUsuń
  6. Akurat wybrałaś te co mają fajny styl :D

    ~Klaudia_`17

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)