Menu

piątek, 19 grudnia 2014

Odgapianie blogów - Nie zwracajcie uwagi!

Cześć!
Zapewne pamiętacie jak pisałam Tutaj posty o #Candelaria, której bardzo nie lubię, w sumie odgapiła mi wszystko, ostatnio looki też ode mnie odgapiła, a o twarzy nie wspomnę. Niby każdy ją może mieć, ale jakoś nie widziałam takiej twarzy i gdy ją zrobiłam to było w 2013, żeby się wyróżnić, niestety dużo osób zaczęło ją sobie robić, nie wkurzało mnie to, ale gdy pierwszy raz #Candelaria zgapiła mi wygląd bloga po prostu oszalałam, bo później ta twarz, a jeszcze później widziałam ją w moim looku, który był na blogu i miałam go wtedy jeszcze na dodatek na sobie.
Hmm, zobaczyłam taki komentarz:

Hmm, powiem Ci szczerze, dziękuję za tą wiadomość, ale odgapiara zawsze pozostanie odgapiarą. Wstawia jakieś durne rozmowy i hejty o mnie na swoim blogu i myśli, że się tym przejmuję. To, że się ona ze mną kłóci to przecież nic nie zmieni, bo jakoś z Wami się nie kłócę, tylko kiedyś przejmowałam się hejterami, ale teraz wiem, że sensu to zupełnego - NIE MA.
Weszłam na tego bloga tak dla beki wprost mówiąc, oto co zobaczyłam:




Szczerze powiem, że gdy tam weszłam to się tylko uśmiałam. To tylko świadczy o tym, że ktoś nie ma kreatywności i pomysłu na siebie.
Proszę, nie zwracajcie uwagi na to, jak ktoś zgapia mi jakieś rzeczy. Zapewne ktoś teraz naskarży kochanej Candelarii, że taki post u mnie na blogu się pojawił i zacznie te swoje "wojny" jak dziesięcioletnie dziecko i jeszcze na dodatek powie "Ja nawet na Twojego bloga nie wchodzę, sama wymyśliłam ten wygląd, nikomu nie zabronisz mieć takiego!"
Ależ czy ja zabraniam?
Proszę się zastanowić
No cóż, po prostu nie ma wartości, mnie tam nie obchodzą durne pościki o mnie, które nie mają zupełnego sensu.
Tak jak post kochanej Ineski, która myśli, że byłam jej jakąś przyjaciółeczką.
Powiem szczerze, że wyżalanie się z problemów rodzinnych jest naprawdę ciężkie, zwłaszcza jeśli mówisz to osobie, która ma Cię w dupsku że tak powiem. Tak, w dupsku bo tak naprawdę nie pisała by tych idiotycznych postów, które świadczą tylko o niej, nie o mnie.
Skąd ktoś może wiedzieć, jaka jestem?
No nikt.

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

11 komentarzy:

  1. Nie wiem co napisać. Ta głupota mnie przeraża . . .

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedy można się spodziewać świątecznego wyglądu bloga? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedy można się spodziewać świątecznego wyglądu bloga? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Heh. Ale sie wykazala madroscia. Jak pierwszy raz zobaczylam te Candelarie to sie ######## xD Ona to jest naprawde kreeatywna jak nwm co. Pozdro

    OdpowiedzUsuń
  5. Widziałam tego bloga. Nie wiem co napisać :x.

    ~Klaudia_17

    OdpowiedzUsuń
  6. Chciałam wejść na bloga Candelari, ale pisze, że blog został usunięty. O.o
    Chciałam zobaczyć, co zgapiła, ale naprawdę nie ma jej bloga o.o...
    Najwidoczniej usunęła.
    Pozdrawiam.
    ~Miśka

    OdpowiedzUsuń
  7. Nat , ona (candelaria) go usunela (bloga) :0 Nie dość że zgapila to jeszcze stchorzyla ;-;
    Pozdro :)
    -Zielony żółw

    OdpowiedzUsuń
  8. usuneła ;d , nie przejmuj sie kopiuja bo zazdroszcza c;

    OdpowiedzUsuń
  9. No stchórzyła ja wale. Tak kończą kopiary

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)