Menu

piątek, 5 grudnia 2014

Nowy wygląd MSP!

Cześć!
Przyszła nowa pora. Pora zimy i świąt. Przygotowania trwają już nie od dziś, odliczamy z uśmiechem na twarzy ile do świąt, a już jutro napotkamy się z samymi mikołajkami.
Chwalcie się co dostaniecie jutro jeśli już wiecie!
Teraz przejdę do nowego wyglądu MSP, mianowicie po prostu tła itp...., to co zawsze.
Tło ładne, podoba mi się ten domek i pozostałe budowle w tle.
Klimat zimy, jakieś lizaki ze śniegu i takie typowe kolorowe odcienie, akurat te jedne z moich ulubionych kolorów.
Moją oceną będzie 8,5/10, podoba mi się.

Niedługo też zmieniam wygląd bloga, ale chcę to zrobić bardziej bliżej świąt, żeby nie było tyle czekania i żeby wszyscy już wiedzieli jaki będzie wygląd, bo się im jeszcze znudzi zanim będą święta.
Tak mówiąc o kolorach, to myślę, że mój wygląd bloga nawet pasuje do tych kolorów, które teraz są na MSP.
Trochę jednak nie podoba mi się kolekcja, ale o tym jutro.

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

2 komentarze:

  1. A mi sie akurat to tlo nie podoba. Wole ciemniejsze kolory ale to twoje zdanie

    Klaudia_17

    OdpowiedzUsuń
  2. Fakt, ładne. Ale szału nima *-*

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)