Menu

niedziela, 28 grudnia 2014

Nowy wygląd bloga! - SYLWESTER!

Cześć!
Wczoraj wieczorem wróciłam z lodowiska. Po łyżwach pojechaliśmy jeszcze wszyscy do kina na "Noc w muzeum" (nie pamiętam jaka to była część, ale ta najnowsza co reklamują). Szczerze oglądałam kiedyś niektóre części i mi się to akurat podoba, zawsze podobało, lubię nawet fantastykę, także było co obejrzeć.
Wczoraj, a raczej dzisiaj od 1 do 3 w nocy robiłam dla Was nowy wygląd bloga. Jak widzicie pojawił się zieleń z fioletowym i czarnym. Te kolory wzięły się z tła i przez mój sylwestrowy look, który stworzyłam na koncie Annabelle (na Porshię już nie wchodzę, tylko może raz na tydzień lub raz na jakiś czas, zależy).


Mam nadzieję, że wystrój Wam się podoba. Starałam się i również starałam się znaleźć jakieś tło, które byłoby odpowiednie do tego wszystkiego.

Za chwilę nowe posty!

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

9 komentarzy:

  1. Mi wygląd bardzo się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza! :p Czekam na posty. / JulciaaDance

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja ten wygląda bloga widziałam o 3 coś tam coś XDD

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja ten wygląd bloga widziałam o 3ciej coś tam coś C: A myslałam że oszalałam O.o jednak nie tylko ja o takich godz. siede na kompie *v* Teraz jest 00.36

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja widziałam ten wygląd bloga o 3-4 . A myślałam że oszalałam O.o jednak nie tylko ja o takich godz. siede na komie *v*
    Np. Tera jest 00.38

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja widziałam ten wygląd bloga o 3-4 . A myślałam że oszalałam O.o jednak nie tylko ja o takich godz. siede na komie *v*
    Np. Tera jest 00.38

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super,tylko u mnie jej kompa jest aż 4,zawierajace taka sama treść?:)

      Usuń
  7. Jaki śliczny wygląd!! Ładniejszego chyba nie widziałam o.e

    Aglet888 *w*

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)