Menu

sobota, 20 grudnia 2014

Nowy wygląd bloga + Mały szczegół

Cześć!
Postanowiłam napisać tego posta jeszcze raz, ponieważ w poście, gdzie dawałam swoje zdjęcie po prostu poczułam się zażenowana. Ktoś zaczął wypisywać moje nazwisko i gadać, że w szkole nikt mnie nie lubi (to nie prawda akurat...) i jaka to ja jestem.
Stwierdziłam, że nigdy więcej nie dam już swojego zdjęcia. Nie wiem kto to mógł być, ale mam to wszystko już w wielkiej dupie jeśli mam być szczera.
Po prostu przesada. Jeśli ktoś jest zdolny do tego, aby niszczyć komuś życie, no to serdecznie pozdrawiam.
Nie obchodzi mnie to i jeśli cokolwiek się stanie to jest po prostu śmieszne, tak, śmieszne.
Szczerze nie mogłam się opanować i ze śmiechu i z ludzkiej głupoty. Wyśmiewanie z kogoś jest nie mądre, ponieważ nikt nie jest doskonały, więc nie rozumiem. Nie wiem, może to był jakiś głupi żart, ale naprawdę takich żartów ktoś by mógł sobie zaoszczędzić...
Ok, to przejdę jeszcze raz do nowego wystroju bloga.
Myślę, że Wam się spodobał. Na sylwestra postaram się zrobić jeszcze coś innego.
Dziękuję za wejścia i sądzę, że będę tu już pisać normalnie, bo jakoś odzyskuję chęci przez tą przerwę tak szczerze, tylko po prostu wolę grać na Annabelie.
Żegnam wszystkich i wszystkich hejterów, których ignoruje, ale tego posta musiałam napisać, bo by było "Dlaczego usunęłaś to? Tamto?"
Szkoda gadać.

Pozdrawiam i do jutra!
XxPorshiaXx
~Nat

13 komentarzy:

  1. Jestem osobnikiem który to zrobił. Bardzo źle mi z tym dlatego już w poprzednim poście przeprosiłam. Szczerze mówiąc miałam chwile zwątpienia kilkając ''opublikuj'' ale obudziły się we mnie najpodlejsze cechy z którymi obiecuję walczyć. Mam wyrzuty sumienia, że być może przez moment bardzo źle się przezemnie poczułaś. Ale swoją drogą w internetach powinnaś uważać komu podajesz swoje nazwisko bo pozory mylą a ludzie kłamią.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odważna/odważny? nawet na google sie nie zalogule. Nawet podpisu. Serio. Sram. Klima

      Usuń
  2. Bardzo chciałabym, żebyś doddała swoje zdjęcie.Jak napisałaś nikt nie jest doskonały, więc nie powinnaś się wstydzić się tego jak wyglądasz.Osobiście nie zakładam, że wyglądasz źle. Nie ma ludzi takich samych, każdy jest inny i to jest w nim piękne (xd)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na Anabelle masz super filmy! Trzymaj tak dalej i nie rezygnuj z tego konta :D A tak w ogóle kiedy nowy film? :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląd bloga jest śliczny <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Troche mi smutno... Jestem twoją fanką, oraz fanką twojego bloga. Długo się zastanawiałam jak w rzeczywistości mogłabyś wyglądać... Chciałabym spotkać Cię na żywo, lub chociaż zobaczyć jak wyglądasz na zdjęciu. Jestem teraz zła sama na siebie, bo przepuściłam coś takiego i weszłam na tego bloga dopiero teraz, chociaż mogłam wejść na laptopa wcześniej.
    Nie wiedziałam że miałabym szansę zobaczyć jak wygląda osoba tak... Nie wiem jak to nazwać. Wspaniała? Tak, myślę że to właściwe określenie. Jest mi teraz przykro, ale cóż. ~ Wiktoria11109

    OdpowiedzUsuń
  6. NAT WIEM, ŻE OBRAŻAŁAM CIĘ NA TYM KONCIE, ALE NO CIĄGLE MÓWIŁAŚ, ŻE JESTEM JAKAŚ MAGDA I WGL. PRZEDSTAW TEN TEMAT W SWOJEJ NOTCE. TO NAPRAWDĘ WAŻNE! TO MÓWI JACY SĄ MODERATORZY NA MSP.
    NAPISAŁAM DO MODERATORÓW W SPRAWIE USUNIĘCIA MOJEGO KONTA (ZAMIEŚCIŁAM W EMAILU OBRAZKI, TAKŻE NIE WSZYSTKO MOŻE BYĆ JASNE, ALE TU CHODZI O ZACHOWANIE MODERATORÓW STRONY)

    Witam państwa. Przybywam w celach pokojowych - może. Chodzi mi o "sprawiedliwość" na MovieStarPlanet. Otóż zgłosiłam użytkowniczkę za przekleństwo i pewnie dostała tylko kilkodniową blokadę lub ostrzeżenie.


    Natomiast jej konto nadal jest.


    Jej przekleństwo wyglądało tak:


    Ja napisałam praktycznie to samo, ale moje konto zostało zablokowane na zawsze! Jak tak możecie.. Proszę o przywrócenie mojego konta lub usunięcie go użytkowniczce 10 sek &10


    Proszę o napisanie odpowiedzi i przeczytanie wszystkich zdań dokładnie i ze zrozumieniem.

    Z poważaniem użytkowniczka BEST BITCHES (moje konto proszę o przywrócenie).


    ONI ODPOWIEDZIELI:

    Konto BEST BITCHES zostało zablokowane nie tylko z powodu wulgarnego zachowania, ale i nieodpowiedniej nazwy. Nie zostanie odblokowane, i żadne argumenty typu "a kasia i zosia przeklnęła i dalej ma konto" nie będą brane pod uwagę.

    SKORO MOJA NAZWA JEST TAK ZŁA TO DLACZEGO MOGŁAM JĄ SOBIE USTAWIĆ? TA STRONA NIE JEST DOPRACOWANA I ZASTANAWIAM SIĘ CZY NADAL NA NIEJ GRAĆ, BO ROBI SIĘ CORAZ BARDZIEJ RÓŻOWA I DZIECINNA..

    OdpowiedzUsuń
  7. :/ Bardzo lubię twojego bloga i bardzo chciałabym zobaczyć jak wygladasz! Jesteś bardzo miła (: Mogłam wejść na telefon szybciej albo na laptopa :c. Jak ja mogłam coś takiego przepuścić. Założę się że jesteś bardzo piękna! Możesz zrobić tego posta jeszcze raz na pewno nikt normalny nie będzie go źle komentował. A jeśli.. to musi być baranem do kwadratu x3
    Myślę że przeczytasz ten komentarz i go nie zignorujesz x3
    Pozdrawiam, Sandra!

    OdpowiedzUsuń
  8. Przegapilam posta z tw zdj :'000 nie przejmuj sie Nat B) zwykla zazdrosc ~ Dih

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygląd bloga jest prześliczny. Naprawdę.
    Na konto Porshii napisałam Ci, że jedna osoba kopiuje konto Annabelle. Zapomniałam podać Ci nick, z którego Ci napisałam wiadomość - 3kicia30.
    Pozdrawiam, Jikazuki!

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczy wygląd bloga . Nie ZMIENIAJ , bo jest PRZEŚLICZNY *.*

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie przejmuj sie hejtami. A wygląd jest przepięknny <3

    ~Klaudia_17

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja Cię chciałam zobaczyć i przegapiłam... Hejty były, i będa, nie zmienimy tego. A blog wyglada teraz pięknie. Nie zmieniaj go. <3

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)