Menu

niedziela, 21 grudnia 2014

Nowy VIP

Cześć!
Wiem, że jeszcze dziś miałam VIP'a na tydzień STAR, ale z koleżanką zdecydowałyśmy sobie na święta zrobić taki "mini" prezent. Mianowicie kupno VIP STAR na miesiąc. Powiem szczerze, że jest nawet warty swojej ceny, no może nie do końca, ale jednak trochę tak. Na początku pisałam, że jest to VIP zupełnie nieopłacalny, jednak miałam już go parę razy i myślę, że jest ok.


Nie ukrywam nawet się cieszę, nie jest to jakaś radość z nieba, ale po prostu jest ten zaciesz, bo chyba każdy by się cieszył z VIP w grze, którą lubi, prawda?
Oczywiście zrobiłam go na koncie Annabelie, bo po prostu na Porshii by mi się już nie opłacało, skoro tam kompletnie nie wchodzę.
Nie wiem, czy podpisywać się nadal "XxPorshiaXx ~Nat", bo może po prostu wystarczy "~Nat". Hmm, w sumie nie wiem czy to ma jakiś sens, ale dobra, mniejsza z tym.
Jeśli ktoś chciał się skusić na tego VIP'a, a nie może się zdecydować wymienię tutaj zalety tego całego pakietu:
- Autografy co 2 minuty (bez ograniczeń),
- Kręcenie kołem fortuny 4 VIP 4 zwykłe (razem 8 razy),
- Mieć tyle przyjaciół ile dusza zapragnie (to chyba logiczne),
- Otwierać skarbonkę VIP (tak jak przy każdym VIP),
- Dostawać 2 diamenty i 40 SC dziennie,
- Kupowanie ciuchów i przedmiotów VIP (jak w każdym członkostwie VIP),
- Dostanie prezentu unikatowego (tylko w vipach na miesiąc i powyżej).
Ogółem wszystkie możliwości chyba znacie, więc nie będę się tutaj rozpisywać, po prostu nawet polecam, mimo że kosztuje 49 zł, ale zawsze można spróbować ten raz.

Ok, za chwilę pojawi się następny post.

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

2 komentarze:

  1. Ja mam vip elite na miesiąć, ale miałam mieć star. Może kiedyy indziej.

    ~Klaudia_17

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale jest sposob na te unikatowe rzeczy
    :3 wystarczy doladowac sobie sc i diamenty (kosztuje to tyle ile star VIP na tydzien)

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)