Menu

wtorek, 23 grudnia 2014

Nowy motyw! - SYLWESTER MSP

Cześć!
Już wiem jak będzie się prezentować mniej więcej nowy motyw na sylwestra! Szczerze to nie mogę się doczekać, bardzo lubię sylwestra i lubię się patrzeć na ten nowy rok, który Nas wszystkich czeka, dla mnie sylwester mógłby się nie kończyć i trwać wiecznie, ale niestety trwa on tylko raz w roku, niestety niektórych momentów nie da się odtworzyć.
Jesteście gotowi, aby poznać trochę nowego motywu?


Oto on!
Jak pewnie niektórzy wiedzą źródłem tej informacji jest strona MSP na Facebooku: https://www.facebook.com/MovieStarPlanet możecie tam również wejść i o wszystkim się przekonać sami!
Ja już muszę szykować sylwestrowy wygląd bloga!

Następny post z mojej strony pojawi się później.
Tak ogółem jak było wczoraj na tiny? (dla tych co byli). Według mnie super jak zawsze!

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

5 komentarzy:

  1. Super było! Trzeba to powtórzyć kiedyś :) / JulciaaDance

    OdpowiedzUsuń
  2. Było mega ! Znowu dzisiaj? / XxFloraWinxxX

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mogę się doczekać tego motywu ^^

    ~Klaudia_17

    OdpowiedzUsuń
  4. Nat pamiętasz Mudżyna z Afrika? :D

    OdpowiedzUsuń
  5. WOW jakie ładne tło ♥3♥♥33♥♥♥♥ chcę sylwester!

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)