Menu

sobota, 20 grudnia 2014

Nowy błąd + Nowa zmiana!

Cześć!
Zauważyłam nową zmianę, oraz nowy błąd. Na początek chciałabym zacząć od błędu, który trochę jest śmieszny, ale równie dobrze denerwujący.
Dlaczego?
Dlatego, że gdy ktoś wysyła Ci specjalne pozdrowienie, zamiast ubranej lalki pojawia się goła MovieStar z dziwnymi pozami, jest powiększana i czasami zostają jakieś dodatki na głowie, na przykład kokardka.
Dziś dostałam SP od Szymona, któremu za to bardzo dziękuję, patrzcie co się stało, gdy zostało mi wysłane:
Dziwne, prawda?
Szczerze mówiąc trochę mnie śmieszy
Drugi temat, czyli nowa zmiana.
Gdy chcemy wyszukać kogoś w wyszukiwarce przyjaciół wyskakuje Nam taki komunikat:


Nic złego w tym nie widzę, ale jednak jakaś zmiana jest.
Oznacza to, że jeśli chcemy wyszukać kogoś w przeglądarce znajomych musimy wpisać co najmniej 2 znaki, czyli nie może być 1 znak.
To chyba tyle, za chwilkę kolejny post!

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

6 komentarzy:

  1. Dziwny błąd, a ta zmiana też jest dziwna ;/

    ~Klaudia_17

    OdpowiedzUsuń
  2. Hhehe ;d . Fajny wygląd bloga ;**

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam cię w znaj. Każdy cię obraża tańczi to d*bile. Wczoraj z tobą pisałam.Zapytała się czy masz bloga.Ps jestem wenska12 i Dance Jessica.Na koncie Dance Jessica już mi się nudzi.No to cześć pozdro

    OdpowiedzUsuń
  4. Wczoraj z tobą pisałam.Co nie napisałam czy masz bloga. Bo nie mogłam znaleźć twojego bloga.Każdy mówi,że odesłaś ale to kłamstwo, i cie obrażają na blogach ale ja cię bronie. Ps jestem wenska12 i Dance Jessica

    OdpowiedzUsuń
  5. Dance Jessica do była Juss, była jeszcze na nissia2013 , teraz Juss ma nowe konto, niektórzy tylko znają jej login. Czyli kłamstwa. Pozdro ;D

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)