Menu

niedziela, 21 grudnia 2014

Nowa apka MSP na telefony!

Cześć!
Tego posta piszę z telefonu, dlatego że chciałabym pokazać Wam nową aplikację na telefony! polecam ją osobom, którzy mają dość duży ekran, ale jest boska!
Teraz pokażę Wam jak to wygląda i warto ją pobrać!
 Powyżej na moim pulpicie możecie zauważyć nową ikonkę MSP, według mnie kusząca. Dobra, przejdźmy dalej...
Tak oto wyglada strona logowania, może wielkiej różnicy nie ma, ale zawsze cos. Tym razem ekran Nam się odwróci w drugą, szerszą stronę. Ja zaloguję się na Annabelie.
Zaczynamy:
Tytaj dali mi możliwość otwarcia famę ze skarbonki, na komputerze by mi nie dali takiej szansy, a VIP mi się już skończył. Ok, lecimy dalej...
Tak mniej więcej wyglada ta główna część na MSP, dalej:
Tak wyglądają sklepy
Tutaj sklep ze zwierzakami
Tak wyglada chat
Tutaj zaproszenia do przyjaciół 
VIP
Nowości
Artbooki
Oraz wiadomości, pokaże jeszcze kilka zdjęć:

Aplikacja 9/10, trochę wielkość mnie denerwuje, poza tym jest ekstra!

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat
Następny post pojawi się jakoś o 16 jak zwykle, a teraz papa i polecam aplikacje!

6 komentarzy:

  1. Strasznie miło się Cię czyta, jak nie jesteś taka zdenerowowana. Mam nadzieję, że dodasz post co dostałaś na Święta 🎄

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna apka, może sobie ściągnę, bo miałam wcześniej tą normalną.

    ~Klaudia_17

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam to, to MSP HD. Nie jest to nowa aplikacja.

    OdpowiedzUsuń
  4. To ja LadyPati 609677 co z moim look'iem ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie rozumiam. Przeciez apka jest od dawien dawna, a jedynie dodaja aktualizacje i inny wyglad, teraz z okazji swiat. Chyba, ze cos pomylilam...
    ~Nataliaa =)

    OdpowiedzUsuń
  6. Może by coś lepiej zrobili do windows store..?
    Kur*a, ja też chcę mieć msp na telefonie!

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)