Menu

czwartek, 18 grudnia 2014

No cześć

Cześć!
Tak, to już ja, Nat. Wczoraj już miałam wrócić, ale mama zabrała mi internet, niestety nie mam go do teraz, ale jest na tyle głupia, że zostawiła kartę z internetu, a zabrała baterię. Dzięki karcie włożyłam ją do starego telefonu podłączając go do laptopa i otóż internet pojawił się!
Jestem zadowolona z tego co zrobiłam.
Chciałabym dzisiaj bardzo podziękować Aleksie, bardzo dobrze się spisała, Agnes nieco gorzej, ale nie mam do niej pretensji, bo być może nie miała na to czasu, ale za to Aleksa bardzo dobrze się spisała, najlepiej, można jej zaufać, posty ciekawe, pytała się Wam co lubicie i myślę że ja to też mogę wykorzystać, możecie pisać mi posty, które chcecie, aby się pojawiały.
Po prostu brak mi słów, by opisać jak bardzo jestem wdzięczna tym dziewczynom, właśnie w szczególności Aleksie. Jest naprawdę świetna i pewnie mimo braku czasu napisała te posty po południu.
Pamiętaj, że zyskałaś moje zaufanie i chyba jeśli następnym razem będę szukała redaktorki, a ty będziesz chętna do pisania, będziesz miała już do tego przepustkę.
Dziękuję również za te miłe wiadomości, szczerze mówiąc trochę odpoczęłam, więc się cieszę, że tak się stało.

Jutro wigilia klasowa, zaraz muszę zabrać wszystkie potrzebne rzeczy na jutro.
To jak?
Zaczynamy już od jutra w normie?
Możecie pisać pomysły, cokolwiek!

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat
PS już jest 7, ostatnia część Annabelle, więc zapraszam!

10 komentarzy:

  1. Ominelas trochę Julke. Przeczytaj jej post a zobaczysz... Zachwalasz tą drugą, a ona? Napisalas o niej jedno zdanie a o niej o wiele więcej. Szanuj innych. ~Glamy

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm, "szanuj innych"? Lepiej szanuj swoją dupę. Zazdrosna jakaś?
    Naprawdę nie mam ochoty wracać do tego bloga, a skoro Ci coś przeszkadza to wyjdź i nie wracaj, bo ja właśnie takich czytelników NIE SZANUJĘ. I naucz się może, co oznacza "Szacunek".
    Nie odpowiadaj.

    ~Nat

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, że już wróciłaś :) Aleksa rzeczywiście sobie dobrze radziła, a Agnes rozumiem, bo sama wiem co to znaczy nie mieć czasu. No nic . . .Pozdrawiam Ciebie i redaktorki.

    OdpowiedzUsuń
  4. YAY, w końcu wracasz <3
    Na reszcie nowa dawka postów ;)

    ~Milka

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję:* Jeżeli będziesz szukać redaktorki oczywiście będę chciała pisać na tym blogu, ponieważ ten tydzień był wspaniały!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie, że wróciłaś c: Czekam na kolejne posty.

    ~Klaudia_17

    OdpowiedzUsuń
  7. Candelaria znowu koppiuje twojego bloga ...
    PoZdro,
    Madziunia1810

    OdpowiedzUsuń
  8. Porszja to nie ma być hejt , ale julka też całe swoje serce włożyła w pisanie postów a ty tylko o Aleksie napisałas. Jej teraz może być przkro...
    To nie hejt,
    Pozdro
    Sssspectra

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie że wróciłaś c:
    Napisz jutro post :)
    Zapraszamy do mnie:
    https://kicaty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi tez Aleksa zaimponowala... no coz internet jest okrutny XD Nat wkoncu jestes ~ Dih

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)