Menu

wtorek, 23 grudnia 2014

"Muzyczne marzenia" - Błąd moderatorów

Cześć!
Wczoraj przeglądałam forum, nawet nie skapnęłam się, że jest podwojony temat moderatorów, ale wpadłam na wpis jakiejś dziewczyny, która właśnie napisała czy zauważyliśmy, że ich news jest podwójny:
(Oczywiście moja reklama na dole, ale bez reklam raczej nie byłoby tych wyświetleń na filmie, a każdego powinno się cenić... Zresztą o tym jeszcze opowiem)
Gdyby nie ten wpis nie zauważyłabym tego błędu. Teraz już go nie ma, ale wcześniej wyglądało to tak:

Cóż, błędy się zdarzają, jakieś wielkiej afery z tego nie robię, ale taką małą uwagę zwróciłam temu co się wydarzyło, bo później wszyscy o tym gadali, ale nie ma w tym jakoś nic tragicznego.

Chciałabym jeszcze poinformować że właśnie próbuję robić własny teledysk, więc dziś będzie o 1 post mniej, szukam już od 3 godzin piosenek, może znacie jakieś fajne?
Może być coś smutnego, byle by fajne.

Może Dzini (Lanalie) coś dziś dopisze, nie wiem jak to u niej, ale ja idę robić dalej!
Jak mi się uda to Wam pokażę

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

15 komentarzy:

  1. Zamiast "Muzyczne marzenia" przeczytałam "Murzyńskie marzenia". O.o

    Mogłaby być piosenka pt. "Ola- obok mnie". (:

    OdpowiedzUsuń
  2. Indila - Love Story lub Indila - Tourner Dans Le Vide
    ~MatiPonte

    OdpowiedzUsuń
  3. a byś przyjęła zaproszenie na porszie albo Annabelle
    jestem na msp ViolaCastio1234

    OdpowiedzUsuń
  4. Polecam piosenki Avril Lavigne. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super post. Co do piosenki to Meg&Dia - Monster lub Macklemore Can't hold us. /JulciaaDance
    PS. Będę się podpisywała ~JD
    ~JD

    OdpowiedzUsuń
  6. Ola- Jej ostatni rok moglabys dodac do paylisty .

    OdpowiedzUsuń
  7. Indla - S.O.S
    Wspaniała smutna piosenka c:
    Pozdrawiam i Wesołych Świąt!
    Inez2010

    OdpowiedzUsuń
  8. Meghan Trainor-Lips are movin
    Route 94-My love ft.Jess Glyne

    OdpowiedzUsuń
  9. też przeczytałam murzyńskie marzenia xDD

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też ci o tym napisałam w wiadomościach chyba wczoraj albo dwa dni temu :)
    -katty noir 1

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)