Menu

piątek, 12 grudnia 2014

Moje Top #1

Witajcie. Jednoznacznie najbardziej spodobało się Hot or Not, które rozpoczne za kilka dni, potrzebuje sc i diamonds proszę więc o pomoc. Dzisiaj zajmijmy się ,, Moje Top #1 ", o co chodzi? Otóż moim zadaniem jest narysować w top model jakąś kreacje ( dzisiaj będą dwie ) i muszę upodobnić się do jakiejś ms. Zasada dla utrudnienia: Rysuje kiedy mam wene. Od samego początku projektowania nie będę jeszcze wiedziała do kogo się upodabniam, jest to takie przewidywanie. Rozumiecie?  To zaczynamy! Pierwsza kreacnja prezentuje się tak: 
 Cóż,  jak dla mnje to nie jest mój najlepszy projekt, lecz zły też nie jest, prawda?  Kok i zielona sukienka... Tak najczęściej ubierałam się w ciepłe dni. ( I teraz retrospekcja ) Teraz pokaże Wam kto jest podobnie ubrany na msp do mojego projeku:
Woow. Myślałam, że nie znajde podobnego stroju, dlaczego? Otóż jest teraz zima, mało kto ma takie looki... Jednakże Lanaq posiada. Uratowała mnie, myślałam już nad stworzeniem nowej stylizacji. Powiem tylko jedno, DZIĘKUJĘ. Przyznajcie, iż look Wiktorii przypomina mój (:
Dobra, teraz już druga i ostatni na dziś:

O ja, niby takie pospolite ciuchy lecz nieźle się naszukałam, aż znalazłam to:
Awww, chwila... Przecież ten look ma inne kolory. No, tak wiem. Lecz Hania mnie wyręczy, bo sama podczas prezentowania tego looka, podała inną wersje właśnie z tymi odcieniami niebieskiego, zresztą... Patrzcie:
BOŻE, KOCHAM. Tak, bluzka inna i włosy inne. No, ale co ja miałam zrobić jeżeli żaden nie był tak dobry, by mógł być upodabniany do mojego? Nic. Nie jestem jakąś znawczynią jeśli chodzi o looki, ale zdaje sobie sprawę i wiem, iż polecą hejty. 
Jestem zadowolona ze swojego posta, mam nadzieje że Wy również. Trzymajcie się i czekam na Wasze opinie w komentarzu. NA KAŻDE PYTANIA ODPISZĘ WIĘC ŚMIAŁO PYTAJCIE (: Do kolejnego posta!
Pozdrawiam, Juls
Agnes331




9 komentarzy:

  1. Nie chcę być niemiła, ale miałaś pisać 2 posty dziennie. Ale post ten był fajny, bardzo mi się podoba
    ~maika8

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne rysunki :) Twoje? Pozdro :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie rysujesz <3 świetne posty <3 kocham <3 ubóstwiam <3

    - biscuit2002

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepraszam poprostu nie mam weny (: I tak, to są moje rysunki ~ Juls, Agnes331

    OdpowiedzUsuń
  5. UWAGA DO WSZYSTKICH! Czy mam zrobić hot or not? Czemu się pytam? Bo niestety Bekka zabrała mi temat :( No trudno.. ~ Juls, Agnes331

    OdpowiedzUsuń
  6. Oo, Juls! ♥ Dzięki, że jestem w poście! ♥
    Kc, Hanka. ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Skopiowałaś ;___;http://abieska-wariatka-i-msp.blogspot.com/2014/12/rysunkowe-ms-1-poogladajmy-forum-1.html

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)