Menu

piątek, 19 grudnia 2014

Looks

Cześć!
Jak wiecie jest nowy motyw na MSP, teraz piszę posty długo i dosyć późno, ale jak możemy zauważyć te posty są po prostu dłuższe niż kiedyś, a to chyba dość dobry znak, prawda?
Dziś może zacznę od kolekcji, czyli od looków, które właśnie zrobiłam i dla Was przygotowałam, myślę, że nie są złe.
Ta kolekcja bardziej przypomina początek sylwestra, który będzie już za dwa tygodnie, nie mogę się doczekać! A wy?
W końcu to nowy rok, 2015. Kocham obchodzić takie "święta" (nie wiem jak to nazwać), po prostu jest wtedy fajnie i można się dobrze bawić!
Zacznijmy od pierwszego looka, czyli bardziej sylwestrowego:

Niestety zapomniałam zrobić screena przedmiotów, jakie pojawiają się do tego looka, więc przepraszam, po prostu zapomniałam.
Drugi look bardziej klasyczny, dlatego że czarno-biały:

Tutaj zdążyłam zrobić screena przedmiotów, także proszę bardzo:



Jednak myślę, że jeśli komuś podoba się bardziej pierwszy look poradzi sobie z przedmiotami, przepraszam jeszcze raz, ale po prostu zdjęłam wszystko i robiłam od razu drugi.
Możecie zobaczyć look w lookach na moim koncie Annabelle.

Mam nadzieję, że się spodobały.
O czym chcecie posty?
Możecie pisać w komentarzu!
Myślę, że to dobre rozwiązanie, bo będziemy wszyscy zadowoleni

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

5 komentarzy:

  1. Może daj przeglądy serwerów. To było fajnie :) Albo jakieś ciekawostki o msp :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne looki ♥ Zresztą jak zwykle <3 Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Oka zronisz mi look?

    Pozdrawiam !! antosik789

    OdpowiedzUsuń
  4. Candelaria usunęła bloga :)
    madziunia1810

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)