Menu

niedziela, 28 grudnia 2014

Looki

Cześć!
Wreszcie udało mi się wejść normalnie w sklep. Teraz pora na looki. Jeden postarałam się zrobić z maską, a drugi jest taki jak na nagłówku, też dziś go stworzyłam i możecie zobaczyć go u mnie w looks.
Zacznijmy:


Kosztuje jedynie 3050 SC, więc nie jest drogo.
Drugi look, czyli ten co mam w nagłówku możecie zobaczyć z moich looks jak już wspominałam:


Mam nadzieję, że jako tako wyszły, nie miałam za bardzo czasu, ale myślę, że może być.

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

2 komentarze:

  1. Nat, proszę odpowiedz nA poniższe pytanie
    Gdzie znaleź tło które by było na całą stronę?

    OdpowiedzUsuń
  2. Drugi Look ładniejszy ;)

    Aglet888 *w*

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)