Menu

czwartek, 11 grudnia 2014

Look'i do nowego konkursu "Christmas romance"!

Hej!

 Tu Ola, dziś pokażę Wam look'i, które stworzyłam do nowego konkursu! Oczywiście nie są najlepsze ale mi się podobają.


I Look

 Tylko trzy rzeczy, ale chyba wszystko ok? Może trochę za mało elementów świąt. Obiecuję, że drugi będzie żywszy. Teraz, możemy zobaczyć skład naszego look'a:


Często czeszę się podobnie do szkoły więc te włosy są dla mnie. Poza tym, bardzo fajnie prezentują się z sukienkami lub z jakimś topem. Bardzo mi się podobają.

Paleta kolorów:



 Można dodać do tego botki i już fajnie będzie! Zakochałam się w tej sukience, jednak jest VIP.

Paleta kolorów: 




Są prześliczne! Pasują do konkursu.


II Look


Look zrobiony na innym koncie więc inna twarz, ale nie zwracajcie na to uwagi. Look fajnie dobrany kolorystycznie i dobrze się prezentuje. Skład:

Kojarzą się mi ze śnieżynkami. Jednak ja zmieniłam ich kolor na niebieski.




 Super jest opaska/chustka która zdobi włosy.


 Futerko zawsze się przyda do kreacji ☻.


Nie tylko na zimę, ale także na lato czy wiosnę.



 Buty te pojawiły się w tamtym konkursie ale bardzo mi się podobają i dodałam je do tego look'a.




 To moje dwa pomysły na look'i. Może z któregoś skorzystacie? Piszcie także, jaki ma być następny post. Jakiś poradnik? Piszcie!

Do jutra!♥

Ola,
Bekka,
Sisi, Aleksa!

15 komentarzy:

  1. Aleksiu, nie wiedzialam ze dostalas sie do Nat na bloga. super post
    ~Kamciamomo, Aga
    PS nauczylam sie robic loga!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne looki :) Moim zdaniem jesteś super redaktorką :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się z Dawidem, looki są super i świetnie je opisałaś! To twoj drugipost i znów wyczerpałaś temat! Świetne posty! Pozdro :)

    OdpowiedzUsuń
  4. SUPER looki świetnie piszesz ;-)
    . ~ pozdrawiam Wilnilia

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładnie wyszły, ten pierwszy wg mnie najlepszy!

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nadzieję, że będzie dziś jeszcze post. Nie chcę hejtować, ale jak już są 2 redaktorki to 2 posty na jedną =D

    OdpowiedzUsuń
  7. Spok, dla mnie lepszy nr2. Następny post może zrób ........o mnie ok?Mój login wenska12

    OdpowiedzUsuń
  8. Spok,dla mnie lepszy nr2.A następny post może.......zrób o mnie ok?Login wenska12

    OdpowiedzUsuń
  9. Post zrób o mnie ok?Na msp jestem wenska12

    OdpowiedzUsuń
  10. nie chwal się bez obrazy ale tak to przyjmuje zapraszajcie mickejla1230xddx

    OdpowiedzUsuń
  11. nie chwal się bez obrazy ale tak to przyjmuje zapraszajcie mickejla1230xddx

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)