Menu

niedziela, 14 grudnia 2014

Look "Lady"+jak przedłużyć boostera?

Cześć!

 Dziś przedstawię Wam look "Lady". Zapraszam!



 Taki... kobiecy... w ogóle nie jest świąteczny bardziej walentynkowy. Ale konkurs na MSP to "Świąteczny romans". Zobaczcie skład.





 Mi się podoba ten komplet... A Wam?

 Jak przedłużyć boostera?

Tu macie instrukcję jak przedłużyć boostera. Zapraszam!

1. Kupujemy boostera.
2. Pod koniec lub kiedy chcemy zmieniamy czas o godzinę w do tyłu.
3. Nie możemy wychodzić z MSP ponieważ magia zniknie.

 Pozdrawiam,
Ola,
Bekka I love,
Aleksa/Sisi.

6 komentarzy:

  1. Look ładny, a to o tym jak przedłużyć boostera napewo się komuś przyda, ja widziałam w filmie. Pozdro :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super ! Nie wiedzialam o boosterze :)) Super post ~ Dih

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny ten look.Dzięki za tą przydatną instrukcję,bo miałam zamiar dzisiaj kupić boostera;). sssspectra

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny look.Bardz przydatna instrukcja,bo miałam zamiar dzisiaj kupić boostera. sssspectra

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)