Menu

środa, 3 grudnia 2014

Konkurs!

Cześć!
Cóż, postanowiłam wreszcie ogłosić jakiś konkurs. Już mówię na czym będzie on polegał.
Chodzi o to, że musicie zrobić looka świątecznego na e-mail 4-panny-z-jednej-wanny@wp.pl
Mają tam być świąteczne ciuchy, dobrze dobrane kolory, fajny tytuł też by się przydał na zachętę, ale tytułu oceniać nie będę tylko kreacje.
Wiecie, że kocham modę, kocham looki, kocham dobry styl.
Teraz Wy możecie się wykazać.
Teraz przejdę do nagród:
1 miejsce - rola w filmie Annabelle + 5 prezentów z listy życzeń (prezenty do 1000 SC)
2 miejsce - 3 prezenty z listy życzeń + graf (prezenty do 1000 SC)
3 miejsce - 2 prezenty z listy życzeń + graf (prezenty do 1000 SC)
PREZENTY DO 1000 SC - Nie chodzi mi tutaj o to, że cała lista ma kosztować 1000 SC, tylko jedna rzecz ma tyle maksymalnie kosztować.
Dlaczego rola w filmie na Annabelle, a nie na Porshii?
Ponieważ na Porshii mam około 100 wyświetleń na filmach, a na koncie Annabelle wygląda to tak:
Hm, no cóż, widać różnicę i to wielką. Dlatego wolę pomagać Wam właśnie z tego konta.
Tym czasem zapraszam na mój nowy odcinek filmu "Annabelle [5]" i na "lajkowanie" moich nowych looków na Porshii! Będę wdzięczna ♥
Prezenty również będą dostarczone z konta Annabelle.
Konkurs trwa do 12.12.14r, czyli do piątku 12 grudnia!
Zapraszam do zgłaszania się!
UWAGA!
Looków nie trzeba kupować, można zrobić screena ze sklepu.
Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

17 komentarzy:

  1. Zgłaszam się!

    Anakonda XDD

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja napewno :P.Tylko zbiorę 600sc na taką jedną rzecz :p

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja napewno tylko kupię taka 1 rzecz :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się :3. Już Ci wysyłam.

    ~Klaudia_17

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię te filmy z Annabelle, poza tym, zgłaszam się !

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja na MSP- Minuella. (bez kropki). Looka wyślę jutro lub dziś.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się. Cassydy! Looka dostaniesz jutro, albo dziś. Wyślę go z mojego dodatkowego konta.
    ~Cassydy!
    (poczta - moviestarplanetdovip724@interia.pl)
    :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się na msp jestem melania i zwierzaki

    OdpowiedzUsuń
  9. Nat, wybacz, przepraszam. Nie biorę udziału w konkursie-usunęłam konto, bo gra nie ma sensu. Przepraszam za tego nieprzemyślanego koma. /Minuella

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się! A polecisz bloga? emi-caffe.blogspot.com. Na msp jestem Emi Caffe Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam się! :] /JulciaaDance

    OdpowiedzUsuń
  12. Zglaszam się ! patka1356

    OdpowiedzUsuń
  13. To mam problem...

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgłaszam się, wysłałam dwa look'i. Na MSP jestem 3kicia30.

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)