Menu

środa, 3 grudnia 2014

Konkurs! swiateczne-msp

Cześć!
Może szukacie jakiś konkursów czy innych tego typu rzeczy?
A więc znam bardzo dobrego bloga z aż trzema konkursami!
Pierwszy konkurs jest taki:

Do wygrania jest rola w filmie Jeremy 8), którego niektóre filmy były w top!
Drugi konkurs:
Tutaj jest chyba według mnie najlepsza nagroda, czyli konto _Oskiii_ SmilePlease# oraz #i#am#crazy#
Trzeci konkurs:

A tutaj też dobra nagroda, czyli 10 prezentów z listy!
Adres bloga na którym się zgłaszacie: http://swiateczne-msp.blogspot.com/
Wszystko trwa do 25 grudnia!
Ja też niedługo zrobię konkurs
Nagrody już mam przemyślane, czyli rola w jednym z moich filmów na Annabelle oraz prezenty z listy życzeń!
Ale więcej opowiem przy najbliższym poście, bo muszę pomyśleć jaka by była treść tego całego konkursu

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

4 komentarze:

  1. A po co dodawać go na instagram jak ma przecież gmail... cóż

    OdpowiedzUsuń
  2. Może weznę udział, nie wiem c:

    ~Klaudia_17

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bym chciała wziąć udział ale nie mam instagrama i nie będę go mieć bo nie jest mi potrzebny.

    Pozdrawiam
    ~FenkaElenka

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie radzę brać udziału bo ten ,,_oskiii_ '' był w moich znay i go zchakowali ... Szkoda mi go ;c

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)