Menu

poniedziałek, 8 grudnia 2014

Koniec zwlekania - prawda

Cześć!
Czas chyba wszystkim powiedzieć o co chodzi. Tak naprawdę jestem chora. Nie siedzę na komputerze, tylko na telefonie... Mama mi powiedziała, że jest to prawdopodobnie niedotlenienie mózgu. To prawda, już od dwóch tygodni słabłam i nie mogłam patrzyć sie na monitor w laptopie, miałam lekkie problemy z oddychaniem o z praca serca. To dlatego na blogu nie pojawiały sie posty...
Pomyslałam, ze powinnam wam to powiedzieć, ale bałam sie, ze jeszcze bedą komentarze typu "zdechnij" itp, bo wiem ze tak jest...
Nie moge wypocząć, ciagle mam bloga na sumieniu....
Dlatego wpadłam na pomysł..
Może ktoś mógłby zastąpić mnie do następnego wtorku? Bedzie to dla mnie bardzo ważne, ponieważ wiecie już o co chodzi i dlaczego ciagle były przerwy na blogu...
Jeśli jesteś osoba chętna, która napisze co najmniej 2 posty dziennie, bo jak nie to po prostu niestety będę musiała znaleźć kogoś innego.
Osoba ta powinna nie nadużywać emotikon i znać bardzo dobrze prefigurację i interpunkcje, oraz pisać posty "profesjonalnie".
Poszukuje tylko osoby z doświadczeniem na ten tydzień.
W komentarzu proszę podać gmaila oraz nick i coś o sobie.
Do jutra bedą wyniki
Ten, kto pomoże mi bedzie po prostu kochany, ze jest w stanie mi pomoc...

Pozdrawiam
XxPorahiaXx
~Nat

55 komentarzy:

  1. Hej. Bardzo lubie twojego bloga wić mogłabym sie przydać. Prowadzę bloga pod nazwa Zadnenudy.blogspot.com i pisze codziennie. Emotikonek tylko na początku używam wiec wiesz. Mam nadzieje ze bede mogła pomoc. *-* Gmail - Laurka280@gmail.com.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja Chce dobże sobje radzje z irtografjom interpunkcjaom mam na imje Zuzja i jestem swietnja

      Usuń
  2. No więc tak... mam trochę doświadczenia bo założyłam swojego bloga w lutym tego roku. Piszę aktualnie na trzech blogach oraz na blogu emily-mccline- i-msp.blogspot.com. Mój nick to Bekka I love. G-mail: beka.msp@gmail.com.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć. Na imię mam Oliwia , na MSP jestem maika8 (specjalnie przez"i")
      Emotikony używam bardzo rzadko . Nie popełniam błędów ortograficznych.Blogu poświęcałabym sporo czasu . Myślę , że ponad 3 . Jeśli chodzi o doświadczenie to nigdy nie pisałam bloga " poważnie" . Czytam , jednak sporo blogów i doświadczenie jakieś mam.
      Wielką radość i zaszczyt przyniosłoby mi pisanie na tak dobrym blog jak ten, to wręcz moje marzenie. Mój Gmail : hektusek@gmail.com
      Musisz się czuć okropnie , wiem coś o tym . Więc chciałabym pisać też tu dla Ciebie , żeby w pewien sposób ci pomóc. Pozdrawiam :)
      PS. Możliwe, że napisałam komentarz 2 razy . Po prostu , gdy tamto zapisywałam to mi się laptop zaciął . Z góry przepraszam .

      Usuń
    2. Przepraszam za zdanie " Emotikony używam bardzo rzadko " . Wiem , że niezgodnie z gramatyką XD

      Usuń
  3. Ja bym chciała :)) tylko...o czym tu pisać?*~* mój mail : oliwiawoda@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  4. O właśnie... Nick : kopiko212. Jeśli chodzi o wymagania...emotikony : dam radę, ortografia : myślę że ok.
    Pozdrawiam.
    kopiko212

    OdpowiedzUsuń
  5. Ineska/
    Co do reszty treści posta to nie chcę się tu wypowiadać bo wolałabym osobiście z Tobą pogadać. No cóż.
    Więc jeżeli chcesz to mogę poprowadzić Ci bloga przez tydzień. Posty będą codziennie, będą ciekawe i kreatywne, pełna ortografia, zero szczeniactwa.
    Jkbc gmail eeqxthie@gmail.com
    Na msp: Wzttpitncw
    Doświadczenie- sami wiecie
    ^^ Chętnie bym tu popisała i wracaj do zdrowia ogólnie ;-----;

    OdpowiedzUsuń
  6. Kara3003
    (gmaila podam jak się dostanę, ok?)
    Mam lat całkiem mało, ale bardzo dobrze znam i interpunkcję i ortografię. Nie nadużywam emotikon, nawet wcale ich nie piszę. No dobra, może czasem.
    Mam własnego bloga, mogłabym pisać nawet 3 posty, troszkę krótki, ale trzy.
    ZAWSZE CHCIAŁAM TU PISAĆ, więc mam nadzieję, że dasz mi tę szansę. : )

    Życzę Ci również, żebyś jak najszybciej wyzdrowiała. ;*

    Pozdrawiam,
    Karina.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Może ja? A co.
    Znasz mnie nawet długo.
    Wiem, że wtedy dałam ciała, ale obiecuję, że już tak nie będzie.
    Mam nadzieję, że zrozumiesz i dicenisz moje, jakże "wielkie" starania.
    ~Jusia, Dżasta, ale dla ciebie zawsze soczuuu kissss. :* XD

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Na MSP jestem Natka1282. Nie naduzywam emotikon, a jesli to robie, sprobuje sie ograniczyc. Pisze na blogu Emily Mcclie i swoim. Teraz mam male bledy ortograficzne, poniewaz pisze z telefonu. Dziekuje.
    Natka1282
    PS. Jezeli sie dostane, napisze posty na zapas. Ale kto sie dostanie to juz twoj wybor.
    E-mail: natka128222@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Cześć :) Bardzo lubię twojego bloga, jednak nie piszę komentarzy. Chciałbym cię "zastąpić" w tym czasie. Mój Gmail: bonskaj@gmail.com
    Nick na msp: JulciaaDance
    Masz mnie w znajomych

    Pozdrawiam wszystkich, JulciaaDance

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja bym mogła : )) Mój mail: ZosiaViolka@gmail.com
    Mam trochę doświadczenia,a emotikonów nie nadużywam. No może czasem.

    Zdrówka życzę ;*
    ~ vioettatini08

    OdpowiedzUsuń
  13. Bym ci Nat pomogla ale slabo z przecinkami XDD ~~~ Dih ♥♥♡♥♡♥

    OdpowiedzUsuń
  14. O , jejku . Moja gramatyka , przepraszam .

    OdpowiedzUsuń
  15. Cześć to ja Madzia,
    Na msp madziunia1810
    Prowadzę bloga,msp-znaczy-moviestarplanet.blogspot.com i lena--life.blogspot.
    Piszę posty teraz prawie codziennie...
    Co do emotikonów to nie pisze ich zbyt wielu. Ortografia jest bym powiedziała bardzo dobra.
    Jeśli chcesz zaproś mnie na mail : tajemna.nieznajoma@gmail.com
    Bardzo bym chciała pisać tego bloga ale cóż....

    OdpowiedzUsuń
  16. Kinia356/#Kinga#Kinga
    Gmail: kinga2013r.#gmail.com
    Jestem młoda, ale znam się na interpunkcji i ortografii i nie mam z tym problemów. Czasami używam emotikon, ale to rzadko. Mam bloga, na którym obecnie nie piszę, ale planuję powrót. Uważam, że dam radę sprostać Twoim oczekiwaniom. =)

    No i życzę dużo szczęścia! Zdrowiej szybko. ;*

    Pozdrawiam,
    Kinga.

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepraszam, nie napisałam Ci w mailu wszystkiego. A więc moje konto gmail nosi nazwę CiasteczekQ@gmail.com, a konto zwie się po prostu CiasteczekQ. Mój pierwszy blog założony został w roku 2011 Usunęłam go. Teraz założyłam nowego. Jak chcesz, możesz zobaczyć moje posty, blog jest pod adresem nasze-msp-my.blogujaca.pl. Mam 13 lat i znam się na interpunkcji i języku polskim. Nie przepadam za emotikonami.
    Pozdrawiam Cię serdecznie i szybko zdrowiej.
    /CiasteczekQ

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie mam doświadczenia :C Dała bym z siebie wszystko! Ale...i tak już odpadłam :C

    OdpowiedzUsuń
  19. Hmm.. Byłam w tamtym roku jako redaktor wakacyjny, może dam rade (: Mój email to ch3miczna@gmail.com, jestem 12 letnią dziewczyną, która piszę na blogu moviestarplanet.blogspot.com doma-lizi-msp.blogspot.com i na karmelkowe-msp.bIogspot.com. Bloguje już od 3 lat, na innych kontach i mam spore doświadczenie. Pozdrawiam, Juls ( Agnes331 )

    OdpowiedzUsuń
  20. Czesc

    Wiec tak mam juz doświadczenie swojego bloga o msp pisałam 2 lata po 2/3 posty dziennie mój blog był o angielskim moviestarplanet jesli bedziesz chciec podam ci linka na polskiem msp nie posiadam konta z jakiem tak 50 lv moje konto na polskiem msp powstało jakos 2 tygodnie temu ... A przepraszam ze pisze z anonima ale gmaila mam zamiar zrobic nowego napisz do mnie na konto ba msp o nazwie : amelka123456654321 te konto nie jest moje koleżanka mi je oddała jesli chodzi o czym moge pisac mam sporo tematów .... Posty będą dlugie co najmniej 2 dziennie jeśli chodzi o ciekawe tematy pisania to mam nadzieje ze takie będą ... Moge pisac o lookach o modzie o hackerach i wgl .
    Przepraszam jeśli notki beda za długie ale jestem osobą która kocha dużo pisać i sie rozpisywać ... Jeśli chodzi o moje angielskie konto na msp podam na priv .. Gram na nim od 2 lat znam nawed osoby ze strony top czy jak sie tam nazywa mam kilka wywiadowy przetłumaczenie je tylko na język poslki i bedzie naprawdę fajnie przepraszam bo pewnie nikt nie dotrwał do końca

    ~ Meowareee

    OdpowiedzUsuń
  21. Na początku powiem ci: Powrotu do zdrowia! No, a skoro szukasz "zastępców" na tydzień to chętnie się zgłoszę. Mam na imię Julka, mam 10 lat, a swoje urodziny odchodzę w kwietniu. Jestem osobą szaloną, kreatywną, ciekawą, wesołą i pełną życia :3. Buziek nie nadużywam, a z ortografią i interpunkcją nie mam najmniejszego problemu. To chyba na tyle. Mam nadzieję, że uda mi się dostać na tego bloga.
    E-mail julcia4x@gmail.com
    MSP - wiolunia10x
    Blog - Me-and-movie-star-planet.blogospot.com
    Ps. Przepraszam za wszystkie błędy ortograficzne itp.
    Ps 2. Posty będę pisać codziennie.
    Baju ♥.

    OdpowiedzUsuń
  22. Boże, zdrowiej NAT XD! Chyba tydzień przed urodzinkami chora o.O. Ja obecnie mam Jelitówke - rzygam itd... Bez Ciebie smutno ;c. Wracaj szybko!




    Dars

    OdpowiedzUsuń
  23. Cześć, Por! Chyba się trochę spóźniłam... w każdym mąć razie:
    Gmail: jkornelia06@gmail.com
    Na MSP: yabi1
    Podpis: ~ Coffee ( wiem, fajny sobie pseudonim wymyśliłam xD )
    Blog: myzyjemymsp.blogspot.com
    Wiem, słaby mój blog, ale założyłam go dopiero w listopadzie i nie zdążyłam go jeszcze rozkręcić.
    Imię: Cóż, jak szczerze, to Kornelia, ale wołają na mnie Iza, nie wiem czemu.
    Jeśli mnie wybierzesz, wiedz, że będę wdzięczna. No i ten tego... Do zdrowia wracaj!!

    Pozdrawiam
    ~ yabi1
    ~ Coffee

    OdpowiedzUsuń
  24. To najlepszy blog prosze nie usuwaj go :(

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja bym prosiła, aczkolwiek nie będę się rozpisywać ponieważ wiem, że mnie nie weźmiesz. Powiem jednak, że moja ortografia jest dobra, i że posty były by 2 dziennie,
    mosa78
    Maila jeśli mnie może weźmiesz podam prywatnie.

    OdpowiedzUsuń
  26. Mam doświadczenie, prowadzę bloga emi-caffe.blogspot.com, ale nie jestem tu, by się reklamować.Piszę od 2-4 postów.Moja nazwa na MSP to Emi Caffe.Mój gmail to emkakarolinka@gmail.com Nie nadużywam emotikonów.Wogóle nie przeklinam.Jeśli będzie przeszkadzało Ci, że piszę z tableta, to mnie nie bierz.Pozdrawiam :3

    OdpowiedzUsuń
  27. Nick na msp - Klaudia_17 Jakby co 17 lv, bo trudno mnie wyszukać >.<
    Gmail - panp693@gmail.com

    Nie myślę że wygram, ale warto spróbować.

    Emotikon nigdy nie używam.
    A z ortografią radzę se świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  28. Mam na imię Martyna mam 9 lat E-mail:1martix99x@wp.pl msp:xylie Bloga nie prowadzę. Interpunkcję mam dobrą tak samo z ortografią. Bardzo proszę!

    OdpowiedzUsuń
  29. Chętnie mogę Cię zastąpić. :)
    Gmail: alexandrast100a@gmail.com
    Nick na MSP: alexandra st 100 a
    Co by tu o sobie powiedzieć... Nie jestem taką przeciętną osobą, jaką sobie wyobrażacie.
    Biorę za siebie odpowiedzialność.

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie chcę pisać na blogu, bo mam już na głowie dwa, ale życzę Ci powrotu do zdrowia. Wiem co to znaczy mieć niedotleniony mózg :P.
    Pozdrawiam:
    Misia882234
    Olcioś

    OdpowiedzUsuń
  31. Jestem Natalia mam 11 lat. Moim marzeniem jest pisanie na twoim blogu mam jednak doswiadczenie poniewaz pisze na blogu wszystko_o_kotkach 483.blogspot.com.Interesuje sie spiewaniem (spiewam w kosciele przy mikrofonach) bo spiewam przeslicznie . Moj nick na msp to patusia 1414 a e mail to natalia.nowak 157@onet.pl Przepraszam .ze z anonimka

    OdpowiedzUsuń
  32. Ej a może Zatrudnienij 2 redaktorki?
    :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja tu nie się zgłosić, tylko ci powiedzieć, że mi być przykro, bo ty być chora. Szybkiego powrotu do zdrowia Por.

    P.S: Jestem Twoją fanką!

    ~Nutka Mi

    OdpowiedzUsuń
  34. Cześć :3 Nazywam się Anita i lubię kiedy mówi się na mnie Anitka ;3 Chciałam się zgłosić na ten tydzień i byłoby fajnie gdybyś mnie przyjęła :3 Mam też własnego bloga - wszystko-o-kotkach483.blogspot.com :3 Mam mały problem z buźkami typu :), ;) ale sobie jakoś bym sobie poradziła :3 Z ortografią nie mam najmniejszego problemu. Na MSP jestem BLOM563 mój e-mail to anitka.fenek@gmail.com lub fenkaelenka@wp.pl Bardzo lubię rysować, kocham koty i moją rybkę Torpedzię :3 No i chcę wiedzieć jak najwięcej o kotach, bo tym się interesuję :3 Urodziny obchodzę 31 marca. Lubię VIOLETTĘ (tak wiem nie przyjmiesz bo ją lubię ale jest chociaż 0,1% szans nie?)
    To tyle ;3 I liczę że będę mogła tu być na ten tydzień :D

    Pozdrawiam
    ~FenkaElenka

    OdpowiedzUsuń
  35. Cześć, Porshia.
    Mam pytanie, bo może o tym wiesz.
    Lyod wstawiła dziś na msp zdjęcie zupełnie innej dziewczyny niż się przedstawiała, a po 5 minutach usunęła. Wiesz coś o tym? Jak ona w końcu wygląda?

    OdpowiedzUsuń
  36. O rany...to wracaj do zdrowia! :* Wiesz,ja też bym mogła Cb zastąpić. Przedstawiać się chyba nie muszę,bo w końcu kiedyś polecałaś mój blog i wiesz jak wygląda. Chętnie Ci pomogę,bo jak tu odmówić pomocy swojej idolce. Jak coś to masz tu gmaila: somebodysaysomething3@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Zdrowia życzę! I chętnie bym cię zastąpiła . Nie mam dużo doświadczenia ale coś tam umiem . Log.: domka5566 e-mail - dominikasojka8@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  39. Kinga
    Miałam bloga
    angeloveprox3@gmail.com
    AngeLovex3

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja jestem pierwszym komentarzem jakby co. Juz podałem wtedy email ale mało napisałam wiec wiesz. Prowadzę bloga piec miesiecy i pisze 2 - 8 postów dziennie. Zalerzy jak jest na MSP. Posty pisze dosyć długie i interesujące. Bardzo bym chciała pomoc.

    OdpowiedzUsuń
  41. Z ortografia tez nie mam problemu tylko czasem jak szybko pisze to zapominam o literat jak ą ł ę ż itd ale moge nie zapominać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W poprzednim komentarzu zrobiłaś błąd ortograficzny.. Pisze się ''zależy'' a nie ''zalerzy''.. To rażący błąd, tym bardziej iż błędy podkreślane są automatycznie na czerwono..

      Usuń
  42. Powrotu do zdrowia i powodzenia przy wybieraniu, mam nadzieję, że wybierzesz tych "najlepszych".
    Powodzenia wszystkim!

    Pozdrawiam
    ANIAWIKA<3

    OdpowiedzUsuń
  43. Mam bardzo dobrą interpunkcję i ortografię.Bardzo bym chciała zostać u Ciebie redaktorką.I przez tydzień mam komputer, więc posty będą z komputera.Tylko niektóre z tableta. Pozdrawiam. ~ Emi Caffe

    OdpowiedzUsuń
  44. Hej.
    Nazywam się Martyna. Chętnie bym Ci pomogła. ;) Kiedyś prowadziłam bloga ale go usunelam. Z ortografią i interpuncja nie jest najgorzej.
    Gmail podam, jeśli zostanę przyjęta,
    powrotu do zdrowia
    -Zielony żółw/ Martyna ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. To moje ostateczne, idealne zgłoszenie.

    Hey
    Mam na imię Emila, mam 11 lat. Mam duże doświadczenie w prowadzeniu blogów. Piszę całkowicie poprawnie pod względem ortograficznym i gramatycznym, z interpunkcji się doszkalam, ponieważ szybko piszę i po prasku przecinki mi umykają. Jednakże staram się to poprawiać powtórnie analizując tekst. Posty piszę dosyć długie i, wydaje mi się ciekawie. Ograniczam emotikony do minimum :) Tak, mam poczucie humoru. Myślę że jestem dobrą kandydatką na redaktora. Mój e-mail :
    zabafioletowa@gmail.com
    Już przeprosiłam Cię za wszystko, za sprawy związane z Ineską.
    Życzę powrotu do zdrowia, nie zdychaj i nie usuwaj bloga :) Qusine

    OdpowiedzUsuń
  46. Ej! Nie przejmuj się aż tak bardzo opinią innych. Gdy nie masz ochoty to nie pisz postów. I tak zrobiłaś bardzo dużo dla tego bloga i dla czytelników. Życzę powrotu do zdrowia ;)

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)