Menu

niedziela, 21 grudnia 2014

Jak zrobić własny motyw na Google?

Witajcie!
Ze względu na to, że wiele osób się mnie o to pytało postanowiłam napisać posta. Wiele osób zapewne zamiast nudnego białego tła na Google chce mieć coś lepszego. Długo próbowałam wszystkiego się dowiedzieć, bo miałam jakieś problemy, że zamiast Google był ustawiony pasek IMVU. W końcu po długim czasie udało mi się go usunąć.
Może zacznę pierwsze od tego jak wygląda mój motyw.


Prosty i bardzo łatwy do zrobienia. Napiszę wszystko w punktach po kolei jak zrobić swój motyw.

1. Wchodzimy na stronę:
2. Następnie, gdy już jesteśmy na tej stronie wpisujemy w wyszukiwarce ''Mój motyw Chroome'' o tak:


3. Wyskoczyła nam ta aplikacja, więc teraz w nią wchodzimy i pobieramy.
4. Aplikacja do robienia własnych motywów już jest na waszym komputerze. Co dalej? Otwieramy ją.


5. Naciskamy ''ROZPOCZNIJ TWORZENIE MOTYWU''


Otworzyło nam się coś takiego. Myślę, że już dalej nic nie muszę tłumaczyć.. Przesyłasz obraz jaki ci się podoba i dodajesz do niego różne efekty, a potem idziesz do kolejnego punktu. Na końcu zapisujesz motyw i możesz go już wstawić.
Pozdrawiam
~Dzini

8 komentarzy:

  1. Ja zrobiłam chyba z 5 motywów po przeczytaniu tego posta :3 Ale umiałam robić wcześniej, dzięki.

    ~Klaudia_17

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak odwrócić ten motyw ??? ~<3oliwciaa<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A po co ci go odwracać? Chyba się nie da. Jak chodzi tutaj o zdjęcie, że masz źle odwrócone to sobie to zmień w jakimś programie :)

      Usuń
  3. Jesteś zasraną suką

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spierdalaj cioto! Hejter się znalazł...

      Usuń
    2. Ciekawe dlaczego ci hejterzy zawsze piszą z aninima. Może są za małymi dziećmi żeby zrobić konto google czy może nie chcą żeby ktoś ich poznał kto to? Hm?

      Usuń
    3. Wow, bardzo odważny. Pisze nawet z anonima! 😱

      Usuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)