Menu

poniedziałek, 22 grudnia 2014

Jak pisać na poczcie i chat podczas ciszy nocnej? - PORADNIK

Cześć!
Tego posta piszę z telefonu, więc po południu pojawi się ich więcej, jednak już z laptopa. Pamiętacie, jak wczoraj opisywałam nową aktualizacje aplikacji MSP na telefony?
Otóż to w dzisiejszym poście Nam się przyda. 
Wiele osób pytało się mnie jak do nich piszę na poczcie podczas ciszy nocnej, pojawiało się dużo wiadomości, dlatego postanowiłam o tym napisać.
Pierwsze co to logujemy się na MSP na telefonie (gdy trwa cisza nocna), a następnie wybieramy osobę do której chcemy napisać, ja już tutaj przykładowo cos do tej osoby napisałam o 1 w nocy:
Jak to zrobiłam?
Otóż gdy wejdziemy w pocztę piszemy treść wiadomości, gdy ją napiszemy należy na klawiaturze nacisnąć przycisk "Gotowe" i wiadomość powinna się wysłać, ten przycisk powinien wyglądać mniej więcej tak:
(Patrz na niebieskie tło z napisem "Gotowe").
Jeśli nie macie akurat takiego przycisku, to poszukajcie cos w tym stylu.
Druga sprawa to chat. Wystarczy w aplikacji kliknąć na jakiś pokój, wtedy przeniesiemy się do niego i mamy u góry dymek do pisania z innymi:
To chyba wszystko
Myślę, że jako pierwsza odkryłam ten sposób (chodzi o sposób z pisaniem na poczcie, bo na chat i tak już dużo osób przebywa za pomocą nowej aplikacji), więc postanowiłam się Nim z Wami podzielić. Mam nadzieję że się Wam spodobało, ta aplikacja robi się co raz bardziej ciekawa...
W następnym poście cos jeszcze i postaram się odkryć dla Was sposób na ciszę nocną NA KOMPUTERY!
Jeszcze pod koniec żeby nie było że oszukuję wstawię godzinę:
(Patrz na czas u góry)
To chyba tyle, dziś testuję sposób na ciszę nocną na komputery i dam Wam znać jak najszybciej!
Reszta postów pojawi się po południu, a ja teraz zmykam spać, bo jest druga w nocy! Jednak zależało mi by napisać tego posta jak najprędzej. 💗

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

12 komentarzy:

  1. Nat, będę korzystała. Dzięki.
    ~Aga
    ~Kamciamomo

    OdpowiedzUsuń
  2. Ehh...mój telefon nie jest na androida i nie mogęgrać w msp...Post ciekawy

    OdpowiedzUsuń
  3. Na komputerze najlepiej pisać przez zaproszenie kogoś do wspólnych zakupów, ale można też pisać przez kg. Mieszkania chyba też są dostępne, jeśli chodzi o więcej osób.
    A tak to wiedziałam o poczcie, ale niestety chatę mam niedostępny, cóż...
    ~Klaudia

    OdpowiedzUsuń
  4. Błagam napisz poradnik jak zrobić nagłówek podobny do Twojego tzn. skąd bierzesz czcionkę itp.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, dzieki za pomoc c:

    ~Klaudia_17

    OdpowiedzUsuń
  6. Emmmm mam SAMSUNG Galaxi mini 2 ciekawe jak będzie to wyglądało xD

    OdpowiedzUsuń
  7. A od której zaczyna się cisza nocna? Wiele nie wiem o MSP.

    OdpowiedzUsuń
  8. A na iphona? hyhy :D Żartuje, nie gram po północy ;-;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam IPhone'a, screeny też są z IPhone'a. ;)

      Usuń
  9. Ja nie śpię a jest 4 rano/w nocy.

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)