Menu

środa, 31 grudnia 2014

Informacja

Czesc!
Mama doładowała mi po dwóch dniach proszenia się 2GB internetu. Co prawda nie jest to wcale dużo, ale muszę nauczyć się siedzieć na nim mniej. W tej chwili korzystam z internetu telefonicznego (połaczyłam sie w tajemnicy od mojej mamy) i piszę tego posta na bardzo szybko!
Dzis sylwester niestety pewnie z mniej udanych sylwestrów, chociaż moje życie jakies piękne nie jest. Nie działa mi "s z kreska" na klawiaturze, nie wiem dlaczego, ale mam tak już od kilku dni.
Internet normalny powróci u mnie dopiero 5 stycznia, także już jutro postaram się pisać normalnie posty, ale na internecie będę malutko!

Wieczorem jeszcze napiszę posta z telefonu, aby życzyć wam wszystkiego najlepszego w nowym roku!
Mam nadzieję, że będzie lepszy niż ten rok, bo dla mnie ten był koszmarem.

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)