Menu

poniedziałek, 1 grudnia 2014

Info

Cześć!
Przepraszam, że postów nie było do tej pory, muszę zacząć pisać, po prostu usnęłam na łóżku jakieś dwie godziny temu i dopiero teraz wstałam, nie martwcie się postami, bo zaraz się pojawią. Mój dzisiejszy dzień jest taki męczący, że po prostu tylko by się spało...
Na dodatek mam tyle nauki, że nie wyrabiam, na jutro mam sprawdzian i kartkówkę, a skończyłam lekcje o 15:15, w domu byłam prawie o 16 i jeszcze jestem chora.
Dobra, może dziś idealnych postów nie będzie, ale no sami wiecie jaka jest sytuacja
Do za kilka minut

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

2 komentarze:

  1. To normalne, nat :3. Taka jest szkoła.

    ~Klaudia_17

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj w klubie. Mam tak samo tylko nie prowadzę bloga (y)

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)