Menu

niedziela, 14 grudnia 2014

Ichigo Momomiy na YT?

Cześć!
Wiem, że wracam dopiero w środę, ale muszę to napisać. Okazało się, że to nie DiedFromYou była taka zła dla mnie i za wszystkim stała, okazało się też, że Ichigo się śmiała z Nas wszystkich za plecami i znalazła sobie nową bandę przyjaciół. Karoli konto usunęła właśnie Ichigo Momomiy, a w zamian za usunięcie konta ona dostała konto Belissia od koleżanki na którym obecnie gra. Pisząc z Karolą natknęłyśmy się na coś dziwnego na YT, zobaczcie:



Film opublikowany dzisiaj, podpisana jako Magda i jakieś dedykacje dla zapewne jej przyjaciół.
Oto zawartość tego, czego zobaczyłam:



W tym wideo jest to prawdopodobnie jej głos, ponieważ wysyłała Nam nagrania jak coś mówiła i faktycznie jest podobieństwo w tym głosie, które znajduje się na wideo.
Szczerze mówiąc nie żal mi jej po tym co zrobiła. Może Karola w tej całej sprawie też nie była bez winy, ale nie była taka dwulicowa i się z nią pogodziłyśmy z Gosią (Yosaine, Kashmai).
Jak myślicie, to ona?
Link do wideo: https://www.youtube.com/watch?v=S5-RefOnenw&feature=youtu.be
O filmiku dowiedziałam się z forum:

Teraz jest chyba inna nazwa kanału bo mi nie wchodziła, nie wiem..
Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

17 komentarzy:

  1. Dobrze, że piszesz, ale jesteś pewna?! Bo ja chyba Bellisię mam w znaj..sprawdzę. Pozdro i trzymaj się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiedzialam ze Ichigo nie jest niewiniątkiem. No nic.. trzymaj się Nat ~ Dih

    OdpowiedzUsuń
  3. Yyyy, kogo obchodzą takie rzeczy na tym video ? Ohyda ! Na MSP Kamakadzia

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten filmik 0:48 już kiedyś widziałam na youtube. Ktoś sobie stoi i robi kupę xD. Widziałam też "kupa w basenie" i "Gracjan Roztocki-Kupa", nie polec ;D.

    OdpowiedzUsuń
  5. Eee dziwne. PRZESTAN MNIE NIENAWIDZIC PROSZE <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łoooooł chwila. Jestem zaglupia zeby cie pojac XD

      Usuń
  6. A to nie jest kanał DFY? :o

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja w połowie wyłączyłam...tak mnie obrzydziło....wiem,jestem cienias...tylko o co z tym wszystkim chodzi?
    Pozdery
    ~Marcia

    OdpowiedzUsuń
  8. Ej ale kiedyś na tinychacie Dance Jessica takie puszczała O.O PAMIĘTAM, a ponadto widziałam jak gadała z tą ichigo monomiy O.O

    OdpowiedzUsuń
  9. Ichi ma konto na msp czy usunięte?:O

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten film.... usłyszałam tylko "kupa"
    ~Haczi / #hachiko

    OdpowiedzUsuń
  11. Serio? Upadłaś tak nisko, aby usuwać moje komentarze? Szkoda, że nic w tej główce nie masz, sama sieczka : (

    OdpowiedzUsuń
  12. Mysle że dance jesica ma coś z tym wspólnego, podobno sie kolegują. ;/ Nat uważaj ~~Mysia ;3

    OdpowiedzUsuń
  13. Interesujące... Poprostu w ch*j fascynująca piosenka. #Załamka #Pojebauo #się #od #hasztaguf

    OdpowiedzUsuń
  14. Załamuję się... Jedyne co moshna zrobić to pistolet i kulka w łeb ;_;

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)