Menu

niedziela, 7 grudnia 2014

Hm...

Cześć!
Mam już szczerze to wszystko w dupie. W tym poście będę wyrażała się tak, jak mi się żywnie podoba.
Nie chcę już grać w MSP, to nudne i nie mam co robić. Jedyne co robię to siedzę na komputerze nudząc się i pisząc ze znajomymi z internetu.
Żałuję, że stworzyłam tego bloga nie ukrywam. Więc pogarszacie jeszcze bardziej ten fakt i tą myśl. Chciałam dzisiaj normalnie napisać posty, ale jak widać nie jest to wart moich emocji.
Zobaczcie co droga Ineska (lub nie ona, ale pewnie ona) do mnie napisała w komentarzu:
Bardzo inspirujący komentarz.
Niestety nie wiem o jakich kłamstwach mówisz, bo wszystko już o sobie powiedziałam, ojj, tak mi przykro.
Nie mam więcej tajemnic, wszystko wyjawiłam. Jedynym moim kłamstwem było to, jak gadałam że nie jestem Annabelle, a nią jestem i zrobiłam nawet artbook z przeprosinami, najwidoczniej nie potrzebnie.
Moje zostanie tutaj stoi pod znakiem zapytania. Ten blog niedługo zostanie zamknięty, mam już Was naprawdę dosyć, jest to żenujące i naprawdę już nudne.
Nie to, że usuwam bloga, ale zmienię pewnie adres i będę go prowadziła o swoim życiu lub o simsach, bądź o innych grach, będzie to może blog kilko-tematowy. Linku nie podam, bo zrobi się to znowu o MSP.
Nie chodzi tutaj o hejty, bo hejty ma każdy, ale o to, że mnie już nie doceniacie jak kiedyś.
Kiedyś pisały ze mną tego bloga 3 inne osoby, a teraz jestem ja sama.
Nie liczcie na to, że codziennie będzie jakieś 100 postów i że codziennie będę miała na to czas.
Patricia45 czy też inne bardziej "znane" blogerki jakoś nie pisały codziennie, a jak już to był na dzień może 1 post.
Zastanawiam się, czy to ma już sens.
Chcę zacząć swoje życie inaczej, a zdania o mnie już sobie darujcie.
Przepraszam, ale mam już dosyć. Z MSP też odejdę rzecz jasna
Po prostu muszę sobie wszystko poukładać w głowie...

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

22 komentarze:

  1. Interesująca ortografia czy tak specjalnie?

    ~Klaudia_17

    OdpowiedzUsuń
  2. ;( nie będe Ci rozkazywać . Rub co chcess to twoje życie ale mam pytanie... Usuwasz swoje konto? Nie chce ciuchów ani konta tylko się zastanawiam. Chcę tylko żebyś wiedziała, że ja i tak Cię lubie :)
    Pozdrawiam :)
    -Katty noir 1

    OdpowiedzUsuń
  3. Polska robi się coraz gorsza. Wszyscy między sobą rywalizują itd. Ludzie tutaj już nie mają szacunku do drugiego człowieka itd.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nat, ja Cię nie mam w dupie. Poza tym, masz fajnego bloga, ale nie będę Ci rozkazywać, rób co chcesz. A, i piszę z anonimka, bo jestem na fonie brata, a nie chcę mi się logować.

    ~ Pozdrawiam,
    Yabi1
    Iza

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja już w MSP gram rzadko, więc jestem za tym, żebyś prowadziła bloga na inny temat. Po co masz się męczyć i grać w grę, która Cię nudzi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem za a nawet lepiej dla ciebie Nat po co masz się męczyć ? Zrób bloga o simsach czy innych zeczach (jeżeli chcesz)
      Pozdrowionka
      Trzymaj się
      ~ vanila50888
      Ola ♡

      Usuń
  6. Nat...nie,że się podlizuję,czy coś,ale... wiesz...ty...ZAWSZE BYŁAŚ MOJĄ IDOLKĄ,OD KIEDY POZNAŁAM TWOJEGO BLOGA. Gdy pierwszy raz zobaczyłam ten blog,wiedziałam,że nie jest taki jak inne,że TY jesteś osobą,an której warto się wzorować,żeby choć trochę coś na MSP osiągnąć. Wiem,nie komentuję często,prawie wcale,ale nie było jeszcze takiego dnia,kiedy bym na ten blog nie weszła. Tak,blog prowadzisz bardzo długo,ale pomyśl sobie! Masz ponad 500 tysięcy wyświetleń,to jest pół miliona. Chcesz to tak wszystko zostawić? :C A propos tego komentarza to... to na 90% nie jest Ineska. Przynajmniej tak mi się wydaje. Wg mnie,Ineska ma raczej inny styl pisma,ale Ty znasz ją bardziej... tak czy siak,nie rób tego...
    Pozderki
    ~Zrozpaczona Marcia :C

    OdpowiedzUsuń
  7. Czy tylko ja nie rozumiem logiki Ineski?

    OdpowiedzUsuń
  8. Nat, to nie jest Ineska. Poznaję po piśmie. Już długo ją znam, nie używa takich skrótów, emotek no i nie stawia kropki przed znakiem zapytania, czy wykrzyknikiem czyli ".?" To nie ona, spokojnie.
    Liana.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie przejmuj się takimi ludźmi. Wiem, mogę sobie tak mówić, ale proszę nie odchodź, nie rób tego swoim fanom! Oczywiście to Twoja decyzja, ale przemyśl to!
    . ~ pozdrawiam Wilnilia

    OdpowiedzUsuń
  10. Ożeszwmorde ;-;
    po pierwsze: ja piszę ''siemczys biczys'' a nie siema
    ogólnie takich z dupy wyjętych słów nie używam bo trochę przypał być tak ograniczonym językowo.
    a tak ps to przecież nie po to tak długo starałam się odzyskać choć po części Twoje zaufanie żeby teraz znów się kłócić.
    Cwelu który się podszywał: Nie masz odwagi powiedzieć jej w prost co czujesz tylko przez pośredników?

    Ineska.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie , nie i jeszcze raz nie!
    Pozdrowieńka
    - Twoja największa i zrozpaczona Domcia :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnego masz bloga ale rob co chcesz to twoja decyzja. Mi też sie nudzi msp
    ale gram . Codziennie wchodze na twojego bloga i patrze czy jest nowy post. Nawet jak byś odeszła z msp to prosze cie nie zmieniaj nazwy bloga ale to twoja decyzja tylko i wyłącznie twoja . Ps. Bardzo lubie twojego bloga , a to co było o tym na górze żebyś nie zmieniła nazwy bloga to poprostu to twoja decyzja. Sora ze sie powtarzam pozdrawiam piesek412

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie usuwaj bloga. Tyle pracy w to włożyłaś. Zamierzasz to po prostu ZOSTAWIĆ?
    Zrozum, masz pół miliona wyświetleń. TO WSZYSTKO NA NIC?

    Nie rozkazuję Ci zostać, ale proszę.. nie usuwaj.

    ~ Jessy (Jesyes)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nat chodz grav w TFM XD A teraz powiem wam z serca cos *nie do wszystkich rzecz jasna* - Jaki kretyn nie wie ze Nat ma szkole, wlasne życie... przeciez internet nie jest dla niej najważniejszy o czym caly czas pisze. W sumie... zycie Nat jest bardziej interesujace niz MSP. To jej blog jej sprawa... + Nat mysle ze to nie Ineska... przeciez zalezy jej na przyjazni z tb i moim zdaniem ona poprostu by tego nie chciala. Ok a twraz podsumowanie dla PÓŁGŁÓWKÓW - internet, msp to nie zycie. Pozatym Nat sprawa czy pisze itd... to sie nazywa egoizm :') Nat koncz z ta durnota bo MSP niszczy czas. Zobacz ile klutni przez to mialas i napewno kiedys nawet plakalas :))) Ruszaj na TFM XDDDDDD Z ilonkom nauczymy cie budować *przepraszam za bledy itd jestem na telefonie - nie usowaj bloga kocie ~ Dih ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. I jeszcze jedno: Ineska PRAWDOPODOBNIE wróciła na MSP i robi jakieś zboczone tematy na forum. Radzę Ci to przebadać...

    OdpowiedzUsuń
  16. Nikt ci nie rozkazuje w to grać ;-; Rozumiem cie. Jesteś popularna a zachowują sie niektórzy jakbyś nie istniała albo jak by byli twoimi szefami. Opuść MSP!!! NIE SZANUJĄ CB MAJĄ W DUPIE!!! Ja też tam mam. Nie bądź marionetka Porshia. Rób co chcesz a nie rób czego oni chcą żebyś ty robiła. Opuść MSP jak chcesz a nie jak oni chcą
    ~ Szymon1965 i powtarzam NIE BĄDZ MARIONETKA!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. To odchodzisz czy nie?:C rób co chcesz, ale wiedz że bardzo lubiłam Tw bloga :C
    Pozdrawiam.
    Oliwia ( kopiko212)

    OdpowiedzUsuń
  18. lubie cie nierub tego ale jak tak to dasz serduszko

    OdpowiedzUsuń
  19. Wiedziałam, że to nie Ineska.
    To twoja decyzja, ale my oczywiście wolimy żebyś została.

    OdpowiedzUsuń
  20. Nat.... Jestes wspaniala osoba. Chciałam bym z tobą pogadać... Nwm na skype? Proszę cię... Napisz mi na msp, napisze ci swój login na skype albo na czymś innym.... Opowiem co mi się ostatnio dało w szkole... Bądź silna. :)

    Kuna

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie!!! Błagam nie, jestem twoją fanką i kocham czytać twojego bloga, :-) jest naprawde ciekawy i OWIEEELE LEPSZY od innych, nie będę ci rozkazywać, ale spójrz ile osób chce żebyś została!!! Pozdrawiam cię twoja wierna fanka Paulina:) ;**

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)