Menu

sobota, 13 grudnia 2014

Dla zwycięzców konkursu - PRZECZYTAJ!

Cześć!
Ten post jest dla tych, którzy zajęli jakieś miejsce w moim konkursie. Mam pewien problem, ponieważ nagrodę rozdałam tylko dla trzeciego miejsca, na drugim miejscu osoba nie podała nicku i proszę, aby podała mi go na mailu 4-panny-z-jednej-wanny@wp.pl, a pierwsze miejsce, które zajęła rzekomo "Klaudia_17" miała dostać dzisiaj nagrody, jednak nie mogę jej wyszukać. Może masz inny nick, a może mam to wpisać jakoś inaczej?
Proszę o napisanie odpowiedzi w komentarzu.
Tak więc w podsumowaniu czekam do jutra na nick od drugiego miejsca i o pomoc w komentarzu od osoby, która zajęła miejsce pierwsze.
Przypominam, że rozdałam już nagrody osobie z trzecim miejscem.


Dziękuję, to na tyle.
Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

1 komentarz:

  1. Droga Nat, ja jestem na 4 stronie w przyjaciołach i mam 17 lv. Jak coś to może ci napiszę, lub możesz mnie znaleźć w zwierzaczkach :3

    Rany, boże dziękuję za 1 miejsce <3 Nie spodziewałam się.

    ~Klaudia_17

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)