Menu

czwartek, 11 grudnia 2014

Czwartkowe nowości - "Christmas romance"

Hej!

 Jestem Ola, w internecie przedstawiam się jako Sisi lub Aleksa. Zostałam tutaj redaktorką na tydzień więc mam dużo pomysłów które mogłabym zrealizować. Na MovieStarPlanet moja MovieStar nazywa się Bekka I love. Piszę również na kilku innych wspaniałych blogach. Posty będę umieszczała regularnie (jeżeli nie będzie żadnych problemów).

 Dziś, jako mój pierwszy post postanowiłam zrobić serię "Czwartkowe nowości". W niej oceniam i pokazuję rzeczy i ubrania z nowego konkursu. Dzisiejsza nowość to konkurs "Christmas romance" (tłumacz:Bożonarodzeniowy Romans). Zobaczmy co mamy w sklepach!

Tła



"Winter Park" pasuje do tego tła w stu procentach. Można to tło wykorzystać do filmu gdzie akcja rozgrywała się w zimie. Kolejna sprawa to cena. Bardzo tanie jak na MovieStarPlanet. Moja ocena to...
5!








To tło, bardziej pasuje do tematu konkursu. Jest bardziej świąteczne jak i barwniejsze. Cena podwyższyła się o 150 SC więc to nie jest aż tak dużo. 5!










Animacje

 MovieStar w tej animacji trzyma ramkę i...? Ktoś robi jej zdjęcie? Nazwa to "Christmas Photo" czyli "Świąteczne zdjęcie". Może właśnie tak ma być? Poza tym, bardzo fajna animacja. 5


















 Podoba mi się ona niezmiernie! A Wam? Co mogłabym jeszcze tu dodać?  Po prostu... 6  




















Moim zdaniem, w animacji wszystko niszczą dymki z myślami. Bez tego, animacja byłaby lepsza jednak to moje zdanie. Wasze może być inne.








 Pasuje do tła "Winter Park" lub do "Christmas Park". Kojarzy mi się ona z zimą, to każdy chyba może o tym powiedzieć. 6



















"Śnieżne serce" ta to ja bym tą animację nazwała ponieważ potem ten śnieg układa się w serce nad głową MovieStar. 
5



















Screen nie do końca mi wyszedł z powodu choinki. Jednak animacja sama w sobie wydaje się śmieszna. 6



















Rzeczy

Misiek jest najlepszy choć i tak rzeczy są nie najgorsze. Można z nimi zrobić na prawdę dobry film. 
5










Ubrania dla dziewcząt oraz proponowana stylizacja przez MSP





 Fajne ubrania oraz stylizacja proponowana przez MSP, jednak moim zdaniem mogliby twórcy dodać jakiś ubrań dla NIE VIP. 5

Ubrania dla chłopaków i proponowana stylizacja przez MSP







Jak zawsze, muszą się znaleźć jakieś rzeczy z poprzednich konkursów. Ale moderatorzy się postarali ponieważ zostały stworzone aż trzy strony. 5


 To już koniec "Czwartkowych nowości" piszcie jak mi poszedł ten post i przysyłajcie mi pomysły na posty! Jeżeli Wam się coś nie podoba, piszcie!

PS Jedna animacja, nie wiem dlaczego ale źle jest ustawiona choć powinna być inaczej. Proszę nie zwracajcie na to uwagi oraz jednej animacji nie dodałam, ponieważ jest bardzo podobna i miałabym o niej takie same zdanie.


Do następnego posta!♥

Ola,
Bekka I love,
Aleksa/Sisi

6 komentarzy:

  1. Bardzo się napracowałaś i doceniam to. Post jest wspaniały !

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć :) Bardzo się rozpisałaś, ale opisałaś wszystko doskonle. Czekam na kolejne posty, myślę, że będzie ciekawie. Pozdro :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć Aleksa tu Wilnilia fajnie że piszesz również na tym blogu. Z chęcią będę czytać twoje posty.
    . ~ pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Widać, że się postarałaś! Super i oby tak dalej ;).
    ~Nataliaa =)

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialny post. Najlepsze są animki.

    ~Klaudia_17

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)