Menu

czwartek, 11 grudnia 2014

Cześć, nowa redaktorka.

Cześć. Tutaj Agnes331, przedstawie się krótko i przejdę do tematu posta. Mam na imię Julia, w internecie moim przezwiskiem jest Juls. Chodzę do ostatniej klasy szkoły podstawowej. Urodziny obchodze 5 listopada, mój znak zodoaku to skorpion. Uczę się,  czy ja wiem.... chyba dobrze, czasem wyjdzie czasem nie. Różnie to ze mną bywa. Jestem osobą życzliwą i pomocną,  zbyt do serca biore wszystkie hejty i argumenty które mają mi ludzie do zarzucenia. Interesuję się gotowaniem ( tak, gotuje lecz początkujące potrawy ), malowaniem i pisaniem opowiadań.  Dużo czytam i niezbyt się w domu uczę,  zapamiętuje wszystko ze szkoły, na większe testy się uczę ale nie na kartkówki. Dobra, koniec.
Chcę byście wybrali o czym ma być następny post. Możecie wybrać z tych:
•Rysowanie moviestars.
•Hot or Not ( wygrana osoba dostaje pozdrowienie lub prezent z listy ).
•Recenzje aplikacji związanych z msp.
•Nowości.
•Looki.

Oczywiście,  każdy z Was może podać też własną propozycję,  nie koniecznie taką która znajduje się tu. Czemu się o to pytam? Chcę by post był ciekawy i czytany przez wszystkich. Nie będę miała wtedy wyrzutów, iż nie podoba się on bo to WY wybierzecie kategorie. Mam nadzieję, że wszystko rozumiecie (:

Pozdrawiam, Juls
Agnes331

15 komentarzy:

  1. Dla mnie się liczy każdy post, związany z MSP.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zrór Hot or Not z Lyod II oraz jeszcze z ilolajną11 !! PROSIMY! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć :) Jeżeli chodzi o posta to proponuję, żebyś nas zaskoczyła! Wiem, nie pomogłam. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie piszesz.
    Na pewno zostaniesz na blogu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja głosuje na Hot or Not.Jak zrobisz,to jestem chętna do wzięcia udziału XD
    diamentowa Pati

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja bym chciała Hot or Not. Możesz zaprezentować mojego looka pt. '' Śnieżna Dama♥'' ? Na MSP jestem Emi Caffe. Gratuluję wygranej! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rysowanie lub looki
    . ~ pozdrawiam Wilnilia ( na msp oczywiście) ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj! Ja proponuję konkursy i Hot or Not
    ~Kamciamomo

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja proponuję Hot or Not. I przy okazji się zgłaszam do udziału, gdybyś wybrała właśnie tą serię.

    OdpowiedzUsuń
  10. HOT OR NOT!!!!!!!!!!!!!!!1

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)