Menu

środa, 24 grudnia 2014

Co nowego? - Dalsza część aplikacji

Cześć!
Już pokazywałam Wam dość dużo z ostatnio nowo zaktualizowanej aplikacji MSP, jednak na dziś zostały Nam nowe, w sumie ostatnie rzeczy do zaprezentowania. Co do pisania podczas ciszy nocnej na komputerze to nie da się inaczej niż po prostu zaproszenie kogoś na wspólne zakupy, wtedy pojawi się chat i możecie pisać, jedynym wyjściem z tej sytuacji (drugi sposób) jest popisanie z kimś na forum, może mniej przyjemne ale możemy z kimś przynajmniej nawiązać kontakt.
Ogólnie miałam dziś nie pisać postów, ale teraz moja mama ma małą imprezę po wigilii, więc znalazłam czas na napisanie posta po wigilii. 
Będę przedstawiać Wam po kolei zdjęcia z aplikacji.
Są to jak widać Looki

Druga rzecz - artbooki

Zdjęcia 

YouTube (dość przydatna opcja jeśli chodzi o telefon)

No i profil.
U góry jeszcze macie znajdujące się SC i diam, status VIP i inne statusy są na dole jak widać.
Cóż, przypominam ze jutro pojawi sie już sylwestrowa kolekcja!
Jesteście gotowi?

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

6 komentarzy:

  1. O której zazwyczaj pojawiają się nowe kolekcje? xd 2;22, czekam do rana ~Nataliaa =)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolekcje są vhyba jakoś po południu bo w czwartki mam na później i wchodze a tam jest ta sama kolekcja.

      Usuń
    2. Mi się wydaję, że gdzieś koło 8 c:

      ~Milka, kasia3348

      Usuń
  2. Ty masz duży ekran a ja taki malutki ;-;

    OdpowiedzUsuń
  3. Nat , dodasz post co dostałaś na Gwiazdkę ? Fajnie by było :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Już sobie tą aplikacje ściągnełam ^.^

    ~Klaudia_17

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)