Menu

piątek, 5 grudnia 2014

Co dostałam? - Urodziny

Cześć!
Ciągle zapominałam o tym poście, więc teraz go napiszę, gdyż sobie o nim przypomniałam. Chcieliście wiedzieć, co dostałam na urodziny, więc już mówię.
Na początek zacznę od tych mniejszych, drobniejszych rzeczy.
Ogólnie od babci i dziadków dostałam 300 złotych, czekoladę i merci
Potem od mamy dostałam nowy telefon, który gdy zobaczyłam zdziwiłam się.
Otóż dostałam IPhone 5c (kolor zielony)
Tutaj znalazłam takie małe zdjęcie w grafice, więc oto taki mały podgląd:

Uważam to za mój najlepszy prezent urodzinowy, strasznie się zdziwiłam gdy go dostałam.
Dlaczego nie chciałam pisać o tym posta?
Bo pomyślałam, że będziecie pisać jak ja to znam ludzi, że szpanuje albo że się wychwalam... Po prostu wiem, bo mam doświadczenie w tym akurat.
Ale dobra, hejty mniej ważne, mam na nie już wylewkę, to chyba widać. prawda?

Cóż, to chyba na tyle bo więcej nie mam nic do powiedzenia

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

12 komentarzy:

  1. Podobno iPhone 5 zamarza, bo koleżanka mojej siostry ma i jeśli jest zimno to może ci przymarznąć, więc uważaj...O i jeszcze: zarąbisty prezent! Zazdro *-*

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie że się cieszysz :33 ja osobiście I Phonów nie lubię.
    Pozdrawiam.
    kopiko212

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie masz, bo ja nigdy w życiu nie dostałam prezentu urodzinowego.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny kolor iPhonka :). Też mam ale 4 s :)
    Olcoś.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zajefajny prezent *.*

    Klaudia_17

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, gratuluję nowego telefonu! Pozdrawiam, irute1 ; 3

    OdpowiedzUsuń
  7. WoW ! Ja mam lumię 520 blue *-* Zazdro *--*

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)