Menu

czwartek, 25 grudnia 2014

Co dostałam na święta?

Cześć!
Przeglądałam Wasze komentarze i wpadłam na jeden, gdzie pewna osoba pytała się mnie co dostałam na te święta. Szczerze lubię święta, ale jednak nie do końca je obchodzę. Nie żeby coś, ale po prostu jakoś dziwnie się wtedy czuję i nie lubię dzielić się opłatkiem, taka już jestem.
No ale cóż, święta świętami i chyba każdy chociaż trochę powinien je lubić, prawda?
No dobra, do rzeczy.
Po sprawdzeniu komentarza


Postanowiłam pokazać Wam co dostałam na święta.
A więc pierwsza rzecz to torba z reeboka, stara mi się już zniszczyła (była z pumy) i po prostu chciałam mieć nową, dostałam.
Dam Wam zdjęcie jednak przepraszam, bo jest trochę niewyraźne i mało widać, ale przynajmniej coś tam na tym zdjęciu jest

Ogólnie do szkoły potrzebowałam jakiejś fajnej także nic wielkiego.
Kolejną rzeczą są 3 bluzy
Jedna szara, druga biała, a trzecia różowa
Niestety nie dam zdjęć bo kompletnie mi coś nie wychodzą zresztą jak zdjęcie torby, ale już wolałam dać torbę niż bluzki, bo w miarę ok wyszło.

No cóż, prócz tego dostałam jeszcze słodycze więc to chyba takie normalne :)

A co wy dostaliście na święta?
Chwalić się!

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

16 komentarzy:

  1. Fajne rzeczy dostałaś "pod choinkę". Ja jak zwykle nic. :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna torba. Nie musiałaś dodawać mojego komentarzu, ale spoko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja dostałem "Zniszcz ten dziennik" :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja furb'iego , jakąś lalkę MH , robofish, książke do robienia loom bands i dwa kalendarze jako książke i na ściane :)
    -katty noir 1

    OdpowiedzUsuń
  5. Dawid2002c, zazdro. dziennika XD Nat, fajna torba :) Ja dostałam vipa na rok.

    OdpowiedzUsuń
  6. Naszyjnik z Clarie's i słodycze 😋

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja dostałam tableta, 4 książki i słodycze

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja telefon...Nokię c( ^-^ c...Słodycze..tablet...i nową grę Minecrafta ~.*



    OdpowiedzUsuń
  9. Poduszkę, kubek, perfumy, słodycze, gwiazdkę (lusterko i szczotkę w jednym).. i chyba tyle tego, co dostałam w domu xD Potem u babci.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nat mam taka sama torbe tylko jasny niebieski B) PIONA ~ DIH <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja nowe rzeczy na konie (kask, spodnie, rękawiczki itp.) I "Zniszcz Ten Dziennik" :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja dostałam portfel,zestaw cieni do powiek i słodycze
    diamentowa Pati

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja dostałam 2 bluzki, koszule jeansową, 2 kubki, torebke, książke z jak rysowac, wielką paczke słodyczy, czapkę i komin, krem, przybornik.

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)