Menu

środa, 3 grudnia 2014

Choroba

Cześć!
Ogólnie jest bardzo źle. Wczoraj pisałam w sumie z Lyod cały dzień i wie o co chodzi. Nagle miałam zawroty głowy i nie mogłam oddychać, kazała mi szybko otworzyć okno, zrobiłam to jednak wtedy serce zaczęło mi bardzo szybko bić, traciłam oddech, kazała napić mi się wody, zrobiłam to, trochę się uspokoiłam, ale bez picia mi nie przechodziło, nagle zrobiły mi się czerwone oczy i popękały mi naczynka, prawie straciłam przytomność, musiałam iść spać.
Rano gdy wstałam nie czułam prawie głowy, ciągle kicham i marznę z zimna, jest koszmar. Nienawidzę zimy, jest zimno, a ogrzewanie mi nic nie daje, ani nawet leki.
Chyba będę musiała iść do lekarza...
Już raz zemdlałam koło mamy na łóżku, bo miałam zawroty głowy, wciąż pamiętam ten dzień.
Boli Cię głowa, robi Ci się czarno przed oczami, a potem padasz i nie czujesz swojego ciała przez określony czas...
Nie byłam dzisiaj w szkole, za kilka minut zabiorę się za posty, muszę odpocząć..
Lyod radziła mi, żebym nie pisała dzisiaj postów, ale tyle razy ich nie pisałam z powodu mojego złego samopoczucia i chorób, że pewnie sobie pomyślicie, że mi się nie chce......
Może ryzykuję trochę zdrowiem, ale trudno

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

3 komentarze:

  1. Nie musisz pisać postów jeśli jesteś chora, rozumiemy to :c

    OdpowiedzUsuń
  2. To normalne jak ktoś jest chory. My Ci przecież nie każemy pisać c:

    ~Klaudia_17

    OdpowiedzUsuń
  3. Spoko, każdy przecież kiedyś był chory i nie mógł pisać postów. Też jestem (dość ciężko) chora. I chyba będę w szpitalu przez tą chorobę. Ale naszczęscie w naszym szpitalu są komputery i wi-fi.

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)