Menu

wtorek, 2 grudnia 2014

Cała prawda!

Cześć!
Pytacie się nadal, a ja już udzieliłam Wam odpowiedzi. Tak, to ja jestem Annabelle. Przestańcie mnie już tym pytaniem gnębić, skoro wszystko napisałam w artbooku właśnie na tym koncie. Przepraszam, ale chciałam poczuć trochę normalności, na Porshii każdy spamował mi pocztę, prosił się o coś, ja już naprawdę miałam dosyć, znudziło mi się, więc stworzyłam konto Annabelle, które jednak i tak ma podobną sytuacje, bo moje filmy na tym koncie stały się dosyć popularne.
Nie odchodzę z Porshii, bo to moje konto i tak już zostanie. Annabelle to moje drugie konto, które zawsze mi się przyda. Może nie wierzycie, że to ja, więc oto zdjęcie:
Przepraszam wszystkich, ale i tak gram na tym koncie dopiero dwa tygodnie, więc jakoś wielce Was nie okłamałam.
Więcej możecie zobaczyć w moim arcie:
Drugą sprawą jest usunięcie konta DiedFromYou.
Teraz opowiem Wam wszystko jak leci, zero kłamstw.
Jak wiecie przyjaźniłam się z nią, Ichigo Momomiy oraz Yosaine (Kashmai). DFY (Karola) mówiła Nam, że ma hacka CherryLovesYou, chociaż to nie może być prawda, bo Cherry była oszustką, jeśli ktoś czytał tego bloga to mógł sam zobaczyć. Konta, które niby "zhakowała" wcale nie były skradzione, bo właściciele konta, które było niby "hackowane" na YouTube wpisali się w komentarzu, że nigdy nie mieli włamu na swoim koncie i że to jakiś photoshop.
Potem DFY zaczęła się ze mną kłócić o byle co, powiedziała, że ja ją obgadywałam (co nie było prawdą) i odeszłam po prostu od nich. Nie przyjaźniłam się z Nimi, potem DFY na GG zaczęła mnie wyzywać i ja ją też, spytałam się jej czemu gada, że ja ją obgadywałam, skoro tak nie było, a ona na to, że powiedziała tak tylko, bo jej się nudziło.....
Wystawiła przyjaźń, bo jej się nudziło, fajnie.
Po tych wszystkich kłamstwach ja i Ichigo poskładałyśmy wszystko w jedną całość, Ichi zatem wymyśliła plan, aby usunąć jej konto za te jej kłamstwa i rozwalanie przyjaźni. Powiedziałyśmy to Yosaine (Kashmai) i zgodziła się. Następnego dnia po zajęciach przyszłam do domu i ktoś napisał mi na pocztę, że DFY została usunięta przez SHIN!ee, co było nieprawdą. Ja nie wiedziałam, że Ichigo faktycznie usunie jej konto, szczerze nawet się w to nie mieszałam. Dlatego, że SHIN!ee miała tak duży level, Ichi postanowiła ją oskarżyć o skradzione i usunięte konto DiedFromYou. Głupio mi było, oczywiście ja tego nie zrobiłam jedynie wyzywałam trochę Karolę za te wszystkie kłamstwa na mój temat i oszukiwanie Nas, ale nie tknęłam jej konta.
Potem ona oskarżyła o wszystko mnie, bo Ichi się przyznała Karoli, że to ona usunęła jej konto, Karola oczywiście dzień później pisała wszystkim, że ja jej konto usunęłam, co jest bujdą, nie wierzcie w to. Potem zaczęła mi pisać, że się nie dziwi że mnie ojciec zostawił skoro według niej jestem taką "małą suką", więc ja już z emocji powiedziałam żeby zdechła (czy coś takiego). Kolejnego dnia powiedziała VenuSiaa, że ja wyzywam jej matkę (DFY lub jej przyjaciółka) i wtedy VenuSiaa weszła mi na bloga i pisała, że wyzywam czyjeś rodziny i że ja to Annabelle. SZCZYT CHAMSTWA. Wszystkie miały statusy "Annabelle to XxPorshiaXx", pisały o mnie jakieś bzdury, na forum o mnie pisały śmieci, ludziom pisały bujdy o mnie, że ja to, tamto, sram to.
NIE, NIE, JA NIC NIE ZROBIŁAM.
Tak przy okazji, ja się już przyznałam, że ja to Annabelle, więc nie rozumiem tej dziewuchy, po co nadal to pisze, skoro wszyscy to wiedzą.
Tak przy okazji
VenuSiaa to XWyliczankaX oraz KeepClamAndDead, która oczywiście robiła jakieś filmy z wyliczankami.
DiedFromYou robiła o mnie artbooki, które usuwała.
Po usunięciu DFY Ichigo się załamała i usunęła się też. Przez parę dni nie wchodziła przez internet, aż pojawił się blog "Kochamy Natusię", który stworzyła DiedFromYou http://mydziewiczkimalepiczki.blogspot.com/
Są tam nawet wpisy od rzekomo Ichigo Momomiy, która obraża samą siebie, czyż to nie dziwne?
Dzień po stworzeniu bloga Ichigo wróciła na internet, DiedFromYou wszystko sobie zaplanowała, prawdopodobnie włamała się lub stworzyła drugie konto Ichigo Momomiy i pisała posty z jej konta na jej temat oraz mój. Pisała innym, że Ichigo wyjechała, a gdy wróciła spytałam się czy gdzieś była i wcale nigdzie nie wyjechała, po prostu odeszła z neta. Pokazałam jej tego bloga, a ona nie wiedziała w ogóle o co chodzi, to nie ona pisała te posty, a Karola przyznała się, że to jej blog. Później napisała do mnie czy się z nią pogodzę, że mnie przeprasza
Pomyślałam sobie, że coś knuje
Okazało się, że swoim podstępnym planem chciała mi pewnie usunąć bloga.
Natychmiast zerwałam z nią kontakt.

Widzicie, jakie to jest porąbane?
Gdzie w tej sprawie jest MOJA wina?
Ja nic praktycznie nie zrobiłam, a ona chce zniszczyć MNIE.
Uważajcie, nie trafiajcie lepiej nigdy w ręce Karoli, bo możecie upaść nisko.
Jej nowe konto to Belissia, które dostała od koleżanki. Te konto podobno prowadziła też kiedyś SHIN!ee (nie wiem czy to prawda).
Uważajcie na fałszywe ploty na mój temat!
Ostatnio Karola ponownie oskarżyła mnie o włam na jej konto, lecz na jej nowe konto czyli Belissia, nie byłam to ja, tylko moja przyjaciółka... Żeby ją bronić wzięłam za nią winę na siebie, skoro już wszyscy mną gardzą, to czemu ktoś ma cierpieć, skoro mogę to wziąć na siebie?...

A teraz przepraszam, ale to był mój jedyny post w dniu dzisiejszym, bo jest on bardzo długi i straciłam czas na kompie.

Do jutra!

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

11 komentarzy:

  1. O.o nawet nic nie wiedzialam o tym koncie XD Przykro mi z powodu Karoli. Ludzie w naszym wieku sa podli Xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Nosz k* nie wytrzymję.
    Znowu afery bez mojego udziału. Kolejny skandal bez Ineski.
    No asz mje czenśe.
    Brrr
    Ineska

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie bede tego komentowac bo jeszcze mi napisze ze usunie mi konto :3 Juz sie boje.

    Klaudia_17

    OdpowiedzUsuń
  4. Ines xd Czuje to samo :D ! / Dih ~ Nat zlej to i tyle B)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nat :c jak mogłaś? Rozumiem Twoją sytułację :c ale dobrze że się przyznałaś C:
    Pozdrawiam
    kopiko212

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak, najlepiej! Zwalić wszystko na SHIN!!e -,-!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nat... ta porada jest dla ciebie i możesz być zla ale poprostu się martwie nawet jesli znam cie tylko z neta. Nie powinnas teraz ufac wielu osobom zwlaszcza tym co trzymali kontakt z dfy przepraszam ale wydaje mi sie ze moze to byc spisek ale to tylko moje mysli i nie musia tak byc. Poprostu weszlam na blogera ponoc zmyslonej ichigo i zobaczylam ze ma 3 obserwatorow zdj itd a to mi sie wydaje ze konto bylo wczesniej uzywane. No nic napisze z anonima bo poprostu nie chce bys byla zla ze nie ufam ich igo bo jen nie znam ani trochę POZDRAWIAM :) rada poprostu taka bys nie dawala h do bloga ani msp niezaufanym osobom jak nie masz pewnosci. Jesli ichigo to zyta strasznie przepraszam nie znam cie a oceniam ale poprostu chce jak najlepiej dla Nat.

    OdpowiedzUsuń
  8. Przykro mi :(. Ale ta DFY jakoś wydawała mi się podejrzana. Oczywiście to zależy, ja jestem bardzo ostrożna, więc nie mam pewności przy osobach z Internetu.

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)