Menu

niedziela, 28 grudnia 2014

Błąd w sklepie

Cześć!
Miałam w tym poście zrobić sylwestrowe looki jak to co nowy motyw na MSP, jednak no po prostu się nie da. Nie dość, że jest jakiś błąd i postać, która prezentuje pewnego rodzaju "manekina" po lewej się zerwał do ciuchów, to jeszcze nie mogę na nic nacisnąć.
Zobaczcie sami co się stało:


Jeszcze nawet nie ma wszystkich ciuchów, czy u Was też tak się dzieje?
Postaram się jeszcze raz odświeżyć stronę, a może mi się uda wejść do sklepu i zrobić looki.
Nic już Nas chyba nie zaskoczy

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

2 komentarze:

  1. Nie u mnie nie. Pewnie lag

    ~ladygaga2135

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tak nie mam :o
    ~~snicerslady0

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)