Menu

poniedziałek, 29 grudnia 2014

600k wyświetleń + 137 obserwatorów!

Cześć!
Tego posta przeznaczam na wielkie podziękowania dla Was. Na tym blogu jest już ponad 600 tysięcy wyświetleń oraz 137 obserwatorów! (w chwili obecnej).
Zobaczmy jak to wygląda w całości:

Postaraliście się!
Wiecie, nigdy nie spodziewałam się i NIGDY, PRZENIGDY nie wiedziałam, że ten blog będzie jednym z najpopularniejszych o MSP.
Po prostu NIGDY.
Ja naprawdę czasami się dziwię, że to wszystko tak się poukładało. Niektórzy są tu ze mną od początku, także dziękuję im, że nadal tu są i czytają moje posty.
Teraz już piszę je normalnie jak można zauważyć, po prostu dobrze mi radziliście z tą przerwą i redaktorką, jestem Wam bardzo za tą radę wdzięczna, ponieważ teraz po prostu odzyskałam chęci pisania tutaj, a gdyby nie ten odpoczynek pewnie dawno bym odeszła.

Dziękuję!

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

5 komentarzy:

  1. Gratuluję :) Ja ostatnio mało komentuję, ale cały czas czytam. Kocham tego blog <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Trochę się przeliczyłaś. Nie ponad 600 tysięcy, tylko 60 tysięcy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ponad 600 tysięcy....
      60 tysięcy to ja miałam kilka miesięcy po założeniu bloga... ;)

      ~Nat

      Usuń
    2. nat wie lepiej

      Usuń
  3. Omygy.
    jestem na screenie. LOOOL XDXDXDDD

    Aglet888 *w*

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)