Menu

sobota, 8 listopada 2014

Zostanę zhakowana przez ....

Cześć!
Uwaga, zostanę zhakowana przez.........
LYOD!
Tak, w poprzednim poście wczoraj pisałam o niej jaka jest i że jest jakaś chora, myśląc, że hejty w necie i "ośmieszenie" mnie będą dla mnie pogrążające, otóż mylisz się, hejtami nie przejmuję się wcale, jedynie się z nich śmieje jak można zauważyć. Napisałam, że skoro ma tyle wątów do mnie, to niech mi ukradnie konto, zobaczcie jej odpowiedź (o ile to Lyod):


Widzicie?
Czekam tylko, aż ukradnie mi moje konto, cóż, jestem naprawdę zdesperowana, czekam nadal z niecierpliwością na odebranie mi konta, mam dużo kasy więc może sobie coś kupisz wartościowego, być może unikaty sobie prześlesz, no cóż, pewnie się ucieszysz z takich rzeczy w grze dla bobasków, sama w nią gram, ale jakoś się nie jaram włamami na konta tak bardzo, jak ty, o ile się na jakiekolwiek kiedyś włamałaś, bo myślę, że nie.

Czekam do jutra na odebranie konta.
Do Angie nic nie mam, może ona ma, nie znam powodów, ale ja się kłócić nie będę, bo nie ma o co, to nie ja zaczęłam, bo jej się nie podobały moje reklamy na forum, cóż, takie życie.

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

9 komentarzy:

  1. To nie ja! (Lyod, nie chcialo mi sie logowac)
    Ale serio?...
    Zeby sie podawac za mnie to jakies glupstwo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to ja, potwierdzam z konta :)

      Usuń
  2. Nie słuchaj tego na górze. Ja chciałam cie tylko nastraszyć i wiedziałam, że jesteś tak naiwna, że musisz się wyzalić na blogu, co ja piszę czy oddycham. Pamietac, ona tez nie jest idealna i ja tez mam cos do powiedzenia !
    Lyod

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, jaka z ciebie podszywka :D
      Nat, wiem ze jestesmy poklocone, ale ten kom i w poście to nie ja pisałam :)

      Usuń
  3. Ale serio to ty Lyod?

    OdpowiedzUsuń
  4. Tu kuna. Nadal mi nie naprawili kompa ,-,

    kunaaaaaa

    OdpowiedzUsuń
  5. Już wiedz, już ja Cię shackuję. Ja nie kłamię. Czekaj. Czekaj...
    Loyd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No pewnie :D :) Tylko, że ja jestem
      LYOD!
      hhaha, nawet mojego nicku poprawnie nie umiesz napisać.

      Usuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)