Menu

środa, 19 listopada 2014

Zmiany w godzinach

Cześć!
Pewnie co niektórzy zauważyliście już ostatnio, że posty na blogu pojawiają się koło godziny 16-17, a czasami nawet i później i tak już raczej będą pisane, chyba że mi przejdą takie godziny. Pierwszym powodem jest szkoła, przychodzę późno do domu, nie mam za bardzo czasu więc najpierw jem, poskładam ciuchy, prześpię się trochę, pooglądam telewizję i ogółem te obowiązki domowe, a potem wchodzę na laptopa, piszę posty, ze 3-4 godzinki posiedzę na MSP, GG, czasami wejdę na bloga, ale to nic takiego, a potem odrabiam zadania domowe i się uczę, czyli wypełniam obowiązki szkolne. Myślę, że to mój dobry plan na dzień, a przez takie coś można naprawdę się trochę odciągnąć od internetu, polecam Wam to, bo trochę się potem nawet nie chce na niego wchodzić, ale ja muszę, cóż, nie będę opuszczać tego bloga bo mi szkoda, może i robię niektóre rzeczy na siłę, ale bez bloga nie czułabym się sobą, jeśli miałabym być szczera.
Za chwilę pojawią się posty, także poczekajcie chwilkę.

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat
PS dziękuję również za wyjaśnienie wczorajszego sformułowania, którego nie rozumiałam, ale nawet nie miałam pojęcia że to coś może znaczyć, także dziękuję za około dwudziestu odpowiedzi na te moje skromne pytanie.
Ja osobiście nie oglądałam i nie interesowałam się nigdy igrzyskami śmierci, więc raczej ta kolekcja mi się nie spodoba, ale nie będę oceniać po pozorach, bo jeszcze nie wiem jaka jest dokładnie.

2 komentarze:

  1. Ja mam taki sam plan ^,^. Racja, też wracam dosyć późno, wcześniej,ale taki plan jest bardzo dobry.

    ~Klaudia_17

    OdpowiedzUsuń
  2. Radzę Ci nie zostawiać zadań domowych na sam koniec. :/
    Mój plan dnia to taki:
    -szkoła 8:00-12:35 (w poniedziałki do 13:20, a w środy 14:00)
    -jazda autobusem + droga do domu na piechote 1 km (w domu o 13 w pon. o 13:40 i w środy o chyba 14:50-15:00)
    - jem, a potem zadania domowe
    - gram sobie.
    - czasami idę na dwór, czasami oglądam telewizję.
    - po prostu kładę się spać...

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)