Menu

poniedziałek, 17 listopada 2014

Wyjście

Cześć!
Jak możecie zauważyć nie było mnie dziś w ogóle na komputerze, jedynie teraz w tej chwili. Postów też już dziś nie będzie bo sensu nie ma, a zbliża się godzina późna, czyli 19 i o tej godzinie już mało kto odwiedza blogi, bynajmniej czytając je, dlatego dopiero jutro posty się pojawią, ale też późno bo może wychodzę gdzieś z mamą.
Dziś skończyłam szkołę o godzinie 16, czekałam na autobus jakieś 15 minut, po czym pojechałam do Rossmann'a na promocję, wróciłam do domu o godzinie 17, a potem przesiedziałam w domu oglądając seriale z mamą i w ten sposób jest już godzina 18.
To takie moje małe wyjście

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

10 komentarzy:

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)