Menu

piątek, 28 listopada 2014

Wyjazd/informacja

Cześć!
No niestety jak mówiłam dzień organizacyjny, jutro pojawią się posty o MSP, jednak muszę Was o czymś powiadomić. W pierwszym poście pisałam, że mama chce mnie zabrać w góry, wyjeżdżam wieczorem, pewnie na siłę mnie zabierze, a na dodatek moja durna babcia tu wchodzi i mnie drażni, wszystko dotyka i rusza, nienawidzę jej, po prostu muszę się wyżalić i powiedzieć....
GŁUPIE BABSKO.
Dosłownie.
A więc gdy wyjadę posty pewnie będą musiały być pisane wieczorami, bo jakże inaczej?...
Co do tego co dostałam na urodziny też dowiecie się jutro, nie mam teraz za grosz czasu, przepraszam.

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)