Menu

piątek, 28 listopada 2014

Wolne

Cześć!
Dzisiaj źle się czuję, mama pozwoliła mi zostać w domu. Dziś raczej bardziej postów o MSP nie będzie, bo chcę nadrobić i poinformować o wszystkim co i jak.
W każdym bądź razie myślę, że posty dotyczące MSP będą jutro, bo to przecież chyba takie trochę logiczne.
Nie poszłam do szkoły jak już wspominałam, nie mam też za bardzo czasu, mama mnie wyciąga na jakąś wycieczkę w góry, jednak strasznie mi się nic chcę, ponieważ to będzie z jej kolegą, a ja nie chcę jeździć z kimś kogo nie znam, jeszcze będę się wstydzić.
Pytaliście się mnie też, dlaczego nie używam emotikon w postach typu "XD", ":)", "';)", ":(", nie używam ich ponieważ no skoro ten blog ma już niebawem 600 tysięcy wyświetleń, staram pisać się po prostu normalnie, profesjonalnie. Kiedyś pisałam takie posty z tymi emotikonami, z przekleństwami, było za dużo paniki, tytuł jakiś zawalony, błędy ortograficzne i interpunkcyjne, po prostu aż siara i mam ochotę je czasem usunąć, ale tego chyba nie zrobię.

Do następnego posta!

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)