Menu

wtorek, 11 listopada 2014

Usunięcie bloga Ichigo Momomiy, DiedFromYou oraz Kashmai

Cześć.

Pewnie wielu z was zauważyło już, że dii-msp.blogspot.com został usunięty.

Dlaczego tak się stało? Zaraz wam opowiem. Uprzedzam, że nie czytasz postu redaktorki naczelnej. Tutaj Ichigo. Tak, to ja. Poprosiłam o dostęp do napisania o tym na CPZJW (Cztery Panny Z Jednej Wanny), ponieważ dowiedziałam się, że Nat (XxPorshiaXx) dostaje dużo wiadomości z pytaniami "Dlaczego?". Otóż tak...

 Poszedł spór o to, że pisałam z pewną osobą od pewnego czasu. Jakiś tydzień po poznaniu Natalki. Pisanie z nimi stało się codziennością, tak jakbyśmy rozmawiały na żywo. Ale z tamtym "ktosiem" też pisałam prawie codziennie. Po jakiś 3-4 tygodniach Karolina postawiła mi ultimatum. Albo miałam nie pisać z tym kimś, albo z nimi. Nie rozumiałam w czym problem, przecież nic złego nie robiłam (nie mowa tutaj o hackowaniu ehh). W końcu się zdenerwowałam. Miałam dosyć. Postanowiłam odejść z internetu. W takim sensie, że usunąć wszystkie konta z portali społecznościowych itp. i nigdy nie wracać. Postanowiłyśmy usunąć bloga. Tak więc zrobiłam. Ale niestety mail, który był do niego przypisany również przepadł. Usunęłam go, żeby nie przychodziły kolejne wiadomości, bo i tak nie miałam zamiaru odpisywać, więc na darmo ludzie marnowaliby swój cenny czas. Kiedy usuwałam już konto na Facebooku, to Karolina napisała mi kilka wiadomości SMS. Wyglądało to tak:


K:Przepraszam.
K:Aaa no przepraszam mam urojenia prosze wroc na gg bo nat juz tez ma nas w dupie prosze ...

Ja:bo <imię osoby> grasuje w internecie

K:Jak grasuje
K:Naskoczylysmy na Cb... mozesz pisac  z <imię osoby> i nami.


(Nie chcę podawać imienia, które kryje się pod "<imię osoby>". Nawet nie pytajcie.)
Tak więc jak Karolina mnie prosiła, tak postąpiłam. Założyłam nowe konto na Gadu Gadu, ponieważ poprzednie usunęłam jak inne konta. Napisałam do Natalki po wejściu na bloga, że też ją przepraszam, że tak zareagowałam i podałam jej ten numer. Dodała nas do konwersacji, w której pisałyśmy codziennie. Było już spoko, fajnie, ale Gosia w ogóle się nie odzywała. Napisała taką wiadomość:

Gośka Yosaine:Ja się idę zabić. Pa. 13:58

Na szczęście wszystko już jest w porządku. Pogodziłyśmy się i Karolina doszła do wniosku, że jeśli będę pisała z nimi i tym kimś to nic się nie stanie.

Mam dwie sprawy.

1. Piszcie w komentarzach czy założyć ponownie bloga takiego jak dii-msp.
2. Jeśli chcecie się czegoś dowiedzieć, to piszcie na mój prywatny mail ichigo.momomiy@gmail.com.

EJ EJ "KTOSIU" JEŚLI TO CZYTASZ TO POZDERKI KC KC XDDD

Mój ask: http://ask.fm/IchigoMomomiy ZAPRASZAM

~Ichigo Momomiy

19 komentarzy:

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)