Menu

czwartek, 27 listopada 2014

Urodziny!

Cześć!
Dziś wreszcie ten dzień, na który czekałam i czekałam cierpliwie. Dzień urodzin. Ten dzień na pewno nie będzie jakiś idealny, w szkole oczywiście pewnie będą problemy jak zwykle, będę przygnębiona chodziła, a na dodatek mój najgorszy, a raczej jeden z najgorszych dni tygodnia, czyli czwartek. Koszmar za koszmarem, piszę tego posta wcześnie, aby potem mieć wszystko za sobą, bo raczej swoich urodzin nie spędzę całkowicie przed monitorem, ewentualnie wejdę tylko na chwilkę lub będę po prostu wieczorem na blogu i na MSP.
Nie napiszę dziś postów to tylko taka rzecz jasna, mam urodziny i po prostu muszę więcej czasu spędzać w życiu realnym, na przykład z rodziną, poza tym umówiłam się z koleżanką na wyjście (nie wiem czy to nadal aktualnie, może i nie) po prostu chcę ten dzień, chociaż ten jeden jedyny spędzić w szczęściu, chociaż wiem że pewnie wyjdzie z tego jedna wielka lipa.
Widziałam komentarze z prośbami o na przykład polecenie bloga, wiedzcie, że zrobię to, ale jutro po urodzinach zacznę już ogarniać te sprawy, więc komentarze opublikuję dopiero wtedy, gdy zanotuję sobie kto komu co polecić, oczywiście chociaż 1-2 dziennie, bo niestety no nie mam czasu na pisanie calutki dzień na blogu, dlatego będziecie musieli się z tym trochę wstrzymać, ale dam radę.
Jeśli chodzi o aska to mniej na niego wchodzę, generalnie rzecz biorąc prawie wcale, wczoraj weszłam dopiero po jakimś miesiącu nie wchodzenia, a tam prawie 50 pytań.
Jeśli chcecie mojego e-maila o którego wiele osób pytało, to możecie znaleźć go w zakładce na blogu "Kontakt", pewnie mało komu chce się tam zaglądać, więc proszę bardzo, oto mój e-mail blogowy, tam możecie wysyłać różne rzeczy itp.: 4-panny-z-jednej-wanny@wp.pl
Dziękuję też ponownie za prace wysłane specjalnie na moje urodziny, szczególnie cenię te osoby, które starały się coś narysować samemu w realu, bardzo dziękuję.
Jutro po szkole wszystkie, dosłownie wszystkie prace dodam do jednego z postów na blogu, bo pojawia się ich więcej i jestem za to bardzo wdzięczna!
Ah, ale się napisałam
Dziękuję jeszcze raz, ponieważ nawet nie wiecie jak miło jest dostawać takie różne małe, ale miłe niespodzianki, które cieszą.
Co do prezentów i pytań typu "co dostałam?" wrócę, chcieliście, abym powiedziała co dostała, więc ostrzegam tylko, proszę mi tutaj nie mówić, że się chwalę, bo wiem że pewnie komuś to wpadnie do łba i to napiszę albo ze złości, z zazdrości albo jeszcze nie wiem z jakiego powodu...
Dlatego nie lubię chwalić się z nikim moimi prezentami, ale jak chcecie (bo widziałam, że po komentarzach chcecie) to proszę bardzo, taki post będzie.
Hejty na bok, nie przejmuję się już nawet nimi.

Życzę miłego dnia kochani!
Dziękuję za pomyślność, to bardzo miłe!

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

28 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego. Zawsze uśmiechnięta, wesoła. Obyś spędziła ten dzień bardzo dobrze. Żebyś go zapamiętała ^^.

    ~KLaudia_17

    OdpowiedzUsuń
  2. Najlepszego ;**** Zdrówka *-* // jullia888

    OdpowiedzUsuń
  3. Najlepszego Ci życzę piszę z anonimka bo gdy chce z gmaila to mi to wyskakuje Twój komentarz będzie widoczny po zatwierdzeniu .-.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdrowia,szczescia i radosci w dniu urodzin zyczy
    ~Kamciamomo

    OdpowiedzUsuń
  5. Najlepszego. Chętnie bym zobaczyła posta z prezentami

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego naj !:33
    Życzy kopiko212

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego najleprzego! ;3
    ~Kremóweczka 100

    OdpowiedzUsuń
  8. Sto lat życzy vioettatini08 ;3

    OdpowiedzUsuń
  9. Sto lat życzy vioettatini08 ;3

    OdpowiedzUsuń
  10. Najlepszego ^^ 💖👌💋💝🎁💟~Natka1282

    OdpowiedzUsuń
  11. Sto lat,moja droga Nat!
    Choć były wzloty i upadki nie obędzie się bez słowa gratki.
    13-tka wybiła ci dziś ciesz się jak malutki Zdziś :D
    (Moje piękne rymy hahah)

    Anakonda XDD

    OdpowiedzUsuń
  12. 100 lat !!! Przepraszam ze pisze dopiero teraz ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Szczęścia, zdrowia, miłości :) ~Nataliaa =)

    OdpowiedzUsuń
  14. Stoooo laaaatt :* Naszej najlepszej Nattt <3 Sorciaq ale wczoraj mnie nie było na laptopie :cc.STO LAT <3 / Myszkaxxloff

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkiego najlepszego! Dużo zdrowia, szczęścia, pomyślności.
    Sorki, że pisz

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkiego najlepszego! Dużo zdrowia, szczęścia, pomyślności.

    Sorki, że dopiero teraz, ale dotychczas musiałam czytać lekturę, więc nie mogłam wejść.

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)