Menu

sobota, 22 listopada 2014

Urodziny!

Cześć!
Chciałabym tylko powiedzieć, że już za 5 dni mam urodziny! Bardzo się cieszę z tego dnia, bo chyba jak każdy lubię swoje urodziny, te swoje święto.
Co do tego dnia jednak mam wątpliwości.....
Za 5 dni, czyli czwartek (27 listopada)..
Czwartek - mój najgorszy dzień tygodnia,
Czwartek - wywiadówka w szkole,
Czwartek - nieproszeni goście (nie będę tutaj mówiła o co chodzi, to prywatne sprawy)
Czwartek - pewnie nie dostanę tego, o co prosiłam już kilka lat
Czwartek - wtedy mam przeważnie pecha
Hmm, cóż to za dzień. Zauważyłam, że w moje każde urodziny jest coś nie tak, dlatego nie wiem czy mam się smucić, czy skakać z radości. Pewnie spędzę dzień przed komputerem cała zmulona, nawet nie będę się chwaliła, tak jest ciągle.
Może się uda w tym roku?
Chociaż wątpię, bo moje najlepszy urodziny chyba były, jak miałam siedem lat
Cóż, 7 szczęśliwa liczba, udało mi się, tylko że teraz będzie ta pechowa, czyli 13, jak widać pech, ciekawa jestem tego dnia
Hmm... Nie będę dłużej przynudzać
Do jutra!

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

12 komentarzy:

  1. Bądź dobrej myśli. Ja zawsze mam zły dzień w poniedziałek, piątek i niedziela NIE ZNOSZĘ TYCH DNI!

    OdpowiedzUsuń
  2. A u mnie 27.11 jest impreza, ale chyba nie pójdę xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Bedzie okey :)
    Zapraszam w wolnej chwili do siebie nadinnes.blogspot.com i do obserwowania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czwartek-dyskoteka u mnie w szkole :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Powiedz które, bo nie uwierzę. Też mam wtedy urodziny xD Dla mnie czwartek też jest pechowy... :c

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego naj przed urodzinami c:

    ~Klaudia_17

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie w szkole jest wtedy dyskoteka. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Najlepsze życzenia przed-urodzinowe! Mój blog:
    czekoladowemspizuzia-fruzia.blogspot.com

    ~lilalila2005

    OdpowiedzUsuń
  9. Proszę pomocy każdy chcę od mnie pozdro ! Kupując vip nie chodziło mi o pozdra tylko o vip dla sb . O i napisz coś o picown . / lokama

    OdpowiedzUsuń
  10. Trochę za późno piszę, ale najpeszego :*

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)