Menu

środa, 26 listopada 2014

Urodziny! Już jutro!

Cześć!
Bardzo się cieszę, jutro moje urodziny, może nie będzie jakoś super, ale po prostu chyba fajnie jest mieć taki swój dzień, gdzie ktoś przynajmniej może będzie się starał na Ciebie nie wrzeszczeć, nie czepiać się itp. Jutro i tak już mój pechowy dzień, wywiadówka (którą na szczęście przenieśli na za tydzień) i inne pierdoły, ale cóż, zależy jaką atmosferę stworzy mi moja "ukochana rodzinka", bo coś czuję, że szansę na dobrą atmosferę są marne.
Jednak cieszę się z jednego, czyli z mojego prezentu urodzinowego, nie będę pisać co mi zamówili, bo będzie, że się chwalę oh ah, pewnie albo z zazdrości, albo bo są źli, że ja to mam, tak często niestety bywa, dlatego opowiadać o prezencie nie będę, chyba że chcecie, ale potem na hejty będę przymrugiwać okiem, bo wy będziecie chcieli wiedzieć co ja dostałam, a ja się nie cisnę, aby każdemu się tym chwalić.

Zobaczyłam też mnóstwo prac od Was wysłanych na mojego e-maila blogowego 4-panny-z-jednej-wanny@wp.pl, więc za chwilę mogę pokazać wszystko co mi zostało wysłane do chwili obecnej, aby Wam w jakiś sposób podziękować za to co robicie.

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

2 komentarze:

  1. Powiedz co dostalas Jestem ciekawa a jak beda hejty to z zazdrosci. i wszystkiego naj ^^

    Klaudia_17

    OdpowiedzUsuń
  2. Powiedz co dostałaś :*

    Adrianna2005

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)